Intressant TV program
Tack för tipset, Maribell! Ska titta senare! 
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Ett till i samma anda… http://www.youtube.com/watch?v=WNbdUEqDB-k&feature=player_embedded
Ikväll kl 18.00 på svt 2 kommer ett intressant tv-program
"Scientologins hemligheter"
Kommer ihåg när USA protesterade mot att deras hemliga skrifter fanns fritt tillgängliga i Sverige. De har tydligen kopplingar till den amerikanska regeringen.
Det var någon text om utomjordingar. För att få tillgång till den skulle man betala en himla massa pengar.
En riktigt ful sekt som säkert har en massa agendor förutom att råna sina medlemmar.
Jamen vakna då….nu börjar det strax.
Joppo, är inte du en gammal scientolog ?

Ja dom där..fattar inte varför dom är så rädd att visa vad som står i den..När man inte vill visa det då är det dags för andra att dra åt sig öronen..
#4 Jo, för länge sen var jag Scientolog. Dock blev det lite dyrt i längden, så jag anslöt mig till Illuminati istället. Jag fick nämligen ett mycket bra (och välbetalt!) erbjudande om att jobba som chemtrailpilot. Det är faktiskt en riktig upplevelse att i soluppgången se geoengineeringpulvret gnistra likt stjärnstoft när det reflekteras av solstrålarna. Dessutom känner man sig lite som Gud när man besprutar sömngångarna därnere på marken.
Om du vill kan jag höra om det finns nåt ledigt jobberbjudande för dig också? Vi håller på och expanderar nu och det behövs en massa nytt folk.
Joppos poetiska ådra kommer till uttryck ser jag.:-D
Någon som sett programmet och kan berätta?
Spelade in det. Har inte kollat ännu.
Ikväll på svt 2 18.00 : Buddha, Siddhartas historia.
stod fel i min tv-tidning.
Del 2 kommer väl senare då.
Det verkar som om de helt skrotat berättelsen om Buddha.
Den var kanske för andlig för SVT……….