Liten flicka
Halloj
Ville bara titta in här och säga hej och dela med mig av en bild.
Vad roligt att se att Mia lyckats rädda min gamla sajt! Bra jobbat, det värmer i hjärtat. =D
Har ju förresten fått barn nu - en liten pojke. =)
Åter till ämnet….
Jag gick igenom lite gamla bilder och hittade den här. Det är jag som har fotograferat en solnedgång på en camping. Jag har fotograferat många solnedgångar där, för de är något utöver det vanliga. Det var säkert 7-10 år sedan jag tog den här bilden. Jag minns att jag undrade var den lilla flickan kom ifrån för jag mindes aldrig att hon var där, men tänkte inte nå mer på det sen.
Nu när jag tittade på bilden igen upptäcker jag att man faktiskt kan se vågorna i vattnet genom henne. Hon är liksom halvt genomskinlig.
Vad tror ni om detta?
Ha en bra dag! // Pernilla
Hej Pernillaa
Kan det kanske vara så att hon har en bred-randig tröja på sig?Horizontella ränder på kroppen och vertikala längs med ärmarna.
Mycket trevligt foto.
Tycker det ser läskigt ut :O Men ett väldigt fint foto!
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Ja har hon inte en randig tröja?? lite svårt att se…märkligt att du inte la märke till henne alls som hon vinkar, hm…tycker också att det är ett fint foto :)
Tycker definitivt att det ser ut som en randig tröja. Fint foto dock!
Ja jag insåg nu att jag föhastat mig. Ringarna i vattnet måste ju ha kommit någonstans ifrån också. ;)
Ha en bra dag! // Pernilla
En väldigt vacker bild i vilket fall som helst! 
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Jag tycker hennes fingrar ser läskiga ut, dom ser lite spetsiga ut och ser ut dom hon kastar en besvärjelse på någon :o
Vad som är spännande med bilden är att det ser ut som att hon står i vattnet med kläder på (en liten flicka med kläder på i vattnet alltså ;) Kul! Härlig bild!
Vad är det för tecken hon gör?
Ser ut som tecknet för "Hej, jag är här nere vid vattnet".