Ansikten
Spana in denna bilden som jag tog på mina föräldras altan i somras. Kolla i fönstret på grannens altan, det ser ut som 2 ansikten
Grannen var inte hemma och det var ingen annan där än min far som är på bilden. Inte heller tror jag att det är reflexer…..har undersökt ljus och vinklar väldigt noga och jag vet att solen låg inte i läge för att skapa reflektioner.
Vad tycker ni?
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
P.s: Ni behöver förstora bilden i nåt annat program
Värmland"
#1 det ska jag göra nu 
Eller trycka Ctrl och + samtidigt
Det funkade för mig 
Till bilden då… Ser helt klart två ansikten, men ser väldigt "mänskligt" ut.. Ser verkligen ut som en (två) spegelbild(er)… Men om ingen var hemma och du undersökt ljus osv så vette sjutton…
Det är något där i alla fall
Mikkiz - Jag är till 100% säker på att det inte var någon annan där än jag och min far. Det är höga häckar runt om gården (bakom och till vänster om mig) så det kan inte va nån spegelbild av nån och grannarna (där ansikterna syns) hade lämnat huset ett par timmar tidigare
Jag blev själv väldigt förvånad och jag såg inget när bilden togs. Men jag har känt närvaro ibland när jag har varit där.
Värmland"
Tycker det till höger ser ut som en kvinna med mörkt långt hår. Ser ut som hon håller om något till vänster. Men det till vänster ser mer suddigt ut.
Verkligen märkligt, zoomade in så mycket det gick, och ansiktena tycks ha en väldigt konstig form. Typ som om personerna står framför lustiga speglar som förvränger spegelbilden 
Men bevisligen är där ju gott om reflektioner i altanfönstren. Dessa kommer väl ifrån motsatta sidan altanen. Det som man kan se rakt fram verkar vara reflektion av den mannen som tog bilden, med kameran framför ansiktet.
På motsatta sidan fanns det inga fönster…..det var helt öppet bakom mig när jag tog bilden. Dessutom hade jag keps på mig…..ansikterna eller ansiktet har ingen keps!
Men visst….du kan ha rätt!!!
Värmland"
Ingen som kan förstora bilden så det syns bättre med hyfsad kvalite? 
Jag tror inte ansikterna är i själva rutan eller innanför….de ser ut att var framför
Värmland"
Jag ser ett ansikte till höger. Men det till Vänster kan jag inte säga något om.. det kan jag inte få någon uppfattning om.
Ja, den till vänster är inte lika tydlig….den är mycket större än det andra ansiktet och ser liksom utdraget ut.
Men det är mycket som är konstigt i den paranormala världen….
Värmland"
Ja det ser ut så….har inte direkt tänkt på det innan faktiskt
Värmland"
i den första bilden såg det ut so en äldre man och brevid som en kort gumma med huckle. nästan som om de stod för ett fotografi skulle tas
ser ut som en man o en kvinna.
<3 kärlek <3
Klart man ser de….
Vad spännande,,,vilka kan detta vara?

Grannfrun och brevbäraren? 
Vet faktiskt inte, men en spännande bild.
hahahaha…
Eller sotaren?
fniss.
Helt klart en spännande bild.
Önskar jag kunde få sånna.
Hahaha….grannfrun och brevbäraren
Nu har jag bildbevis på otrogenhet
Värmland"
Har kollat genom spökbilder här i forumet som medlemmar skickat in och även kända spökbilder från nätet, och en del är riktigt kusliga. Tyvärr saknar jag bra program att zooma in med
Hihi nu fick jag mig ett gott skratt så här på kvällskvisten 
Om man har Firefox så är det bara att klicka på scrollhjulet, så får man upp bilden i en ny flik. Klickar man sedan på bilden så får man den fullt inzoomad.
Med Internet Explorer så högerklickar man, väljer "Öppna i ny flik". Då får man upp bilden i en ny flik och kan klicka upp den fullt där.
HH
Ja, det nar du rätt i….ser ut som ögon där i mitten…hehe..en hel samling spöken!!
Värmland"
Blev nyfiken på detta foto. skall ta och ladda ner det till min dator och kolla på det.
# 28 skriv gärna sedan vad du tycker dig se 
Ghost du verkar ha några "underliga" bilder du
Give me mooooore
Har zommat in, ökat skärpa och ökat på kontrasten. hoppas att detta syns i bilden jag har lagt upp.
Brevbäraren kan vi kanske räkna ut, Om han inte jobbar övertid
. för klockan är ca 17,37 när bilden togs. ser detta på armbandsklockan som mannen på bilden bär.
Man ser att det finns en hel del reflexer i altanfönstren så det är kanske inte helt otroligt att det vi ser är en reflex.
Det jag ser är två objekt kanske ett tredje, är inte helt säker. Om det inte är ett ansikte vi ser så är jag nästan övertygad om att det är två händer som håller i en gråaktig kamera.
Jag är inte helt hundra
#31 Jag tycker också det ser ut som någon som håller i något
Bra jobbat andtic….visst kan det vara nån som håller i nåt, men vem?
Värmland"
Tycker att det ser ut som TS som håller upp kameran framför sig? :) Man ser ju hennes huvud tydligt och händerna är det som ser ut som ansikten.

Mvh Stephanie 

Okay, det är det nog. Men det enda felet är bara att det inte är en hon. Det är jag och när jag tittade efter sist så var jag iaf en man…hahaha
Värmland"
Bilden är zoomad och inskickad till Postkodmiljonären nu
Vem har tagit bilden ? A. Guesthunter B. Ghosthunter C. Gasthunter D. Gaishunter
Skulle vilja ringa en spökröst 
Haha, sorry!

Mvh Stephanie 

Hahaha…..Gaishunter
Värmland"
Jag tycker det ser ut som ett ungt par som står nära varandra. Häftigt :)
Helskön bild du har fått GH och visst ser man det tydligt 
Tyvärr är det nog rätt att det är jag själv som syns när jag tog bilden. Visst är bilden skön…..men sanningen är inte skön
Men det går inte med 100% säkerhet säga att det är jag heller, så en viss mystik ligger ännu kvar!
Jag har ofta sett skuggor och rörelser i ögonvrån där…så man blir lite misstänksam….
Värmland"
Är du som fotar som syns i glaset på altanen, inget märkvärdigt med detta… :)
http://www.miba.egnaverk.se
Det var ju det jag sa i förra inlägget.
Värmland"