Rollonflaska?
Kan det vara så att när du går ner så kanske du går i en dörr, och det blir ett drag som påverkar toalocket för att avloppet blir som en tryckutjämnare.
Tror inte att detta är orsakat av någon ande.
hhaa, nää så är det verkligen inte.Och dessutom så har vi haft hem här ett par gånger olika Medium som konstanterat att det finns Andar och energi här i huset. Nu vet jag.

#2 Klockan 2 frågar du om det möjligen kan vara en ande, klockan 10 säger du att det definitivt är en ande. Vad hände däremellan?
Jag förstår inte varför Maikailoas hypotes är skrattretande, och jag förstår inte hur du kan veta att den är fel.
Medarbetare på Skepticism, Vetenskap och Andlig Skepticism
Jag tror det är stentrollet som är boven i dramat. Han ser väldigt intresserad ut av din deo 
Hej julklappen,
Jag förstår att du går på din egen känsla, men eftersom du rådfrågar andra (om vad de tror) så kanske man inte ser det på samma sätt som du?!
Om jag frågar så här: Varför skulle just deon puttas ner? Vem använder den mest?
Det är svårt för andra att ge dig (de) klara besked/svar du önskar, men om nu ett medium känt av andebesök hos er så borde de/ni ha kommit fram till något?
Sajtvärd på Övernaturligt