Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettövrigt
Läst 1245 ggr
walkinbeauti
0

Googlade lite

På orden ofröklarliga fenomen och dök på den här boken som tydligen ska skrämma "skiten" ur läsaren.Inte för jag låter mig skrämmas och har aldrig gjort vad gäller andar,ufon mm , andekommunikation har jag redan men nyfiken på boken så jag beställde den.Lyckas den skrämma "skiten" ur mig då är den rackarns bra för jag är härdad med andliga besök och händelser ,har vart med om det mesta så det lyckas den knappast göra Skrattande

Har nån av er läst denna och kan säga om den är bra ?

Är inne mycket på Woodo nu och det tar visst boken upp litegrann om.Ska bli intressant att se vad den boken kan ge.

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=918544992X

JohannaEkroth
0

Nej jag har inte läst den, men jag fick känskan av blandad skräck och nyfikenhet när jag såg den. Flört

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[skymningsaga]
0

hahahaha den har jag haft… i pocket. Nej du kommer inte skrämmas. Men det är en gullig bok.Skrattande

walkinbeauti
0

Skratt var det en gullig bok Skrattande dom som skrev så stort att läsasren skulle göra i byxan,ja det blir intressant att se vad som står i den Skrattande

Önskar det fanns något inom detta som nån gång skulle lyckas skrämma upp mig men icke Skrattande