Obehag
Jag har den senaste tiden känt ett stort obehag när jag går in i min brors rum. Jag vet inte om det beror på att det verkligen är andar eller energier där inne eller om jag bara inbillar mig och skrämmer upp mig själv. Jag "tror på spöken", eller vad jag ska säga, men jag är inte särskilt öppen och har aldrig sett tecken eller känt deras närvaro eller något sånt, så det är därför jag inte är säker på om det är mina tankar som spökar eller om det verkligen är något där inne.
Ingen i min familj har något problem med att vara i rummet. Min bror bor mest hos våran pappa så rummet står mestadels tomt. Vi har ett piano där inne som jag vill spela på men jag vågar inte vara där inne längre eftersom att det kryper i hela kroppen och till slut måste jag kasta mig ut därifrån och stänga dörren. Jag är säker på att jag skrämmer upp mig själv till viss del men jag lägger upp lite bilder i hopp om att ni kan se om det är något där inne eller om jag bara måste försöka komma över min inbillade rädsla. :)
Ursäkta att det är så stökigt men som sagt står rummet mest tomt så min bror har en massa skräp där inne. Till höger om där jag har stått och fotat så är det ett par garderober som inte kom med på bilden.