Skogsbild
Vid en av trädstammarna står ett stort småfolk:)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Skogis -
Häftigt! Grattis förresten till vinsten! 
Vad tror ni om den vita strimman då?
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Bus Hanna tack!
Nu när jag kikat lite ser jag massor av saker i bilden. Mumma! Jag älskar skogen och blir så glad av denna bild så ojoj…
/ Skogshumblan
Berätta gärna vad du ser, jag är idel öra! 
Formationer i marken… Längst fram neråt högra hörnet av bilden har du en gubbe vars hår är lite gamla pinnar.
Lite ovanför den gubben ser jag ett avtryck av en kropp, ungefär som man lagt sig ner i mossan och haft en skön stund.
/ Skogshumblan
Känns som en skog med speciella energier, dsom att det bor mycket knytt och annat som människan inte alltid ser och vet om
/ Skogshumblan
Vill knytt och småfolk ha koll på människor?
Nu är jag inte så hemma på det här alls så jag svarar utifrån det en total novis kan och tror.
Jag tror och har lärt mig av egna erfarenheter/ andra kloka lärt mig att småfolk och andra "knytt" är olika till kynnet.
Småfolk tror jag kan vara nyfikna på oss på samma sätt som vi är på dem. Jag tror att småfolket var de som man förr kallade gårdstomtar, alltså småfolk som kom och gick lite som de ville och som kunde hjälpa till lite om människorna var rätta virket. Jag har fått för mig att de är som bamse, snäll mot de snälla men att de kan ge en känga till de som inte är så snälla.
Men som sagt jag är novis….
/ Skogshumblan
En mini-regnbåge ser jag
Vad det vita strecket är vet jag inte vad det är.
Vacker bild som man kan "se" mycket i….sen om ögat spelar en ett spratt….ja det vet man aldrig…
Det vita tror jag är en solreflex. I nerkant på den (till höger) ser det ut att ha kommit med en trollslända.
HH
#11 Den ser knäckt ut längs ned. Kan vara en tunn stam och så har det blivit någon reflex så den blivit vit.
GIKmio - Det är inget fysiskt där.