Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketterspökhusspökplatserspökjägare
Läst 3264 ggr
Naiz
0

Vad?????

Vad känner ni när ni tittar på denna bild? :)

/bild borttagen då upphovsrätten inte framgår/M-c/

rod-bracket
1

Att det ska bli skönt med sommar …

Rumblebee
0

Den första tanke jag får, är om det kanske har varit någon slags välgörenhet som pågått där, typ ett mindre soppkök?

Naiz
0

Jag tänker inte säga nånting än så länge, utan jag vill att fler ska ha chansen att se vad dom känner innan jag berättar om det jag vet om detta hus/denna plats :)

komkoma
0

Min första tanke är ju att fasaden ser förskräcklig ut.

Vet inte varför men mina tankar går lite till ett ridläger haha

Ghosthunter
0

Jag ser en medelålders kvinna med en klut och klädd typ som en köksa eller hemmafru på 60-talet. Hon står vid en stor tank eller behållare och tvättar kläder för hand och så ser jag henne också hänga upp kläder på en lina utanför för att torka.

Sen får jag till mig siffran 46…kan vara att huset byggdes 1946 eller kanske kvinnans ålder??

Så jag tror att det har varit tvätthus…iaf en del av det!!

Skulle vara roligt och få veta svaret, NaizGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Naiz
0

#4 och #5 har skickat ett PM till er :)

[marion69]
0

Känns som det varit djur på bottenvåningen av någon anledning. Det var iallafall det första som kom till mig.

[marion69]
0

Ja nu hittade jag tillbaka till inlägget ! Jo ,det jag menar är att jag tycker det känns som om det varit ett stall för djur av nåt slag. Mindre djur, inte hästar eller så. Mer som får, getter och grisar..

Men att det sedan blivit ombyggt. Känns som om det varit en  hölada på övervåningen och djur på nedre plan.

Jag tror att man kan känna av djurandar, speciellt på nedre plan i form att ljud från små klövar och hovar. Ibland djurläten också.

Jag tror djuren hade det bra när dom var där. Dom fick gott om mat, kanske lite trångt för djuren men dom trivdes. Dom vill nog vara kvar i anden många av dom djuren :)