Orber
Varför insisterar man på att tolka så kallade "orber" som andar fångade på bild? Det är ett naturligt fenomen som uppstår när man exempelvis fotar med blixt i mörker. För mig är det så irrationellt och inbilskt som det kan bli att ta en bild i mörker, bli helt till sig av lite oskärpecirklar och sedan säkert påstå att det är en "spökbild", att man har fångat något övernaturligt på bild.
Jag förstår inte varför ni inte söker en naturlig förklaring, en naturlig förklaring går att googla fram på en minut och oavsett hur dålig den förklaringen är så måste den väl ändå låta mer trolig än att det är "spöken" fångade på bild.
jag är lite nyfiken då jag inte läst något positivt av dig än så länge, vad gör du här om du inte tror? :)
#1 Jag tycker den här sidan är väldigt komisk, brukar gå i här och få mig ett gott skratt om jag ska vara ärlig.
Men sidan måste ju vara öppen för både positiv och negativ respons, annars är det ju en extremt onyanserad sida. Jag måste väl också vara välkommen och uttrycka mina åsikter. Annars vore det som att säga att jag inte är välkommen.
Jag tycker det är synd att ingen här vill svara eller verkar vara tillräckligt sakkunnig på området för att diskutera med någon som inte tror. Man kan väl i alla fall kräva mer av värden i fråga.
Vad är din uppfattning gällade orber?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#2 jag är inte alls insatt inom just ämnet orber, ville bara påpeka att jag inte läst något positivt oc h visst har du rätt att lägga in dina åsikter också, de är ju klart men kanske inte bara negativa saker? :)
#3 Jag säger ju vad jag tycker
Det vore väl tokigt att ändra på en åsikt för att det passar andra bättre.
Jag tycker samma som du gällande de sk orber. Det är väl bara damm som fångas upp av blixten.
Däremot när man fångar ett "spöke" eller ande som jag hellre kallar det, så är den enda logiska förklaringen att det är just en ande man lyckats fånga på bild.
Som #2 säger. Alla är välkomna att uttrycka vad man tycker. Men det är så tråkigt när folk bara slänger massa negativt ur sej.
Är det inte bättre och roligare för dej, och alla andra, att du söker dej till ett forum som passar dej? Om du inte tror på andevärlden, varför då beblanda dej med dom som tror på det?