Spöken?
Hejsan.
Till att börja med så kan jag säga att jag egentligen är en skeptiker och att jag tycker att den här känns lite fejkat, men men. Det kan ju ändå vara kul att se vad ni har att säga om saken. Hursomhelst. Jag satt och tittade på direktsända bilder ifrån willard gallary och fick direkt syn på något som fångade mitt intresse. På den första bilden som är tagen i barnens tidigare lekrum så kan man se två skumma ansikten vid dörröppningen.
Jag ser inget alls, vart menar du?
Jag är ny här så jag vet inte riktigt hur det funkar så jag får ursäkta om det här blev lite rörigt med flera inlägg:P Men som svar till zadeira, om det är bild 1 du menar så ser man ansikten om man tittar högt upp vid dörröppningen.
#6, ingen av de här bilderna är i speciellt bra kvalite och går att säga något om tycker jag personligen. De första är dessutom mörka, och det ser mest ut som skuggor och olika mönster från bokhyllor, väggar och liknande på grund av det dåliga ljuset. Den sista bildens vinkel gör det också omöjligt att säga, den i mitten är ju en riktigt människa, men allt blir ju förvrängt pga vinkel. Tror tyvärr bara det är rent önske-tänkande som gör att du ser något.