Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettspöken
Läst 6000 ggr
Bajen fan
0

Spöken?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan.

Till att börja med så kan jag säga att jag egentligen är en skeptiker och att jag tycker att den här känns lite fejkat, men men. Det kan ju ändå vara kul att se vad ni har att säga om saken. Hursomhelst. Jag satt och tittade på direktsända bilder ifrån willard gallary och fick direkt syn på något som fångade mitt intresse. På den första bilden som är tagen i barnens tidigare lekrum så kan man se två skumma ansikten vid dörröppningen.

Bajen fan
0

På den andra bilden som är tagen i källaren så ser man något som ser ut som två vitaktiga och genomskinliga bollar. Tittar man noggrant ser ser den övre ''bollen'' ut lite som ett ansikte som tittar nedåt på marken. Kanske är det bara jag som inbillar mig^^.

Zadeira
0

Jag ser inget alls, vart menar du?

Bajen fan
0

På den tredje bilden som också är från källaren och tagen några minuter efter den andra bilden så har ''bollarna'' avtagit lite i synlighet men den övre ''bollen'' ser ut lite som övre delen av ett huvud

Bajen fan
0

Den här bilden är också tagen ifrån källaren och där är tagen ca 10 minuter efter den tredje bilen. Här har huvudet elr vad det nu är nästan försvunnit men man ser fortfarande att någonting är där

Bajen fan
0

På den sista bilden som jag tog för ca en timme sedan är också är ifrån källaren:P På bilden så ser man två saker. Det som går i mittengången skulle kunna vara en människa men om man tittar åt vänster så ser man någonting som ser ut som ett spöke.

Bajen fan
0

Jag är ny här så jag vet inte riktigt hur det funkar så jag får ursäkta om det här blev lite rörigt med flera inlägg:P Men som svar till zadeira, om det är bild 1 du menar så ser man ansikten om man tittar högt upp vid dörröppningen.

Zadeira
0

#6, ingen av de här bilderna är i speciellt bra kvalite och går att säga något om tycker jag personligen. De första är dessutom mörka, och det ser mest ut som skuggor och olika mönster från bokhyllor, väggar och liknande på grund av det dåliga ljuset. Den sista bildens vinkel gör det också omöjligt att säga, den i mitten är ju en riktigt människa, men allt blir ju förvrängt pga vinkel. Tror tyvärr bara det är rent önske-tänkande som gör att du ser något.