Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettoidentiferbart
Läst 2889 ggr
pernillaa
0

Flickans ansikte

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad tror ni att det kan bero på att flickans ansikte förändras på det här viset i videon?

Kram

Ha en bra dag! // Pernilla

Merlin-pappa
0

Jag hade en kompis som besökte ett meduim, som påstods kunna ändra ansiktet på det sättet med ….. KUSLIGT!!!!

Jag har hört talas om liknande fall som det i videosnutten …..

Kan det vara en ande som gått in i hennes kropp?

pernillaa
0

Ja mysko är det. Har ingen aning själv faktiskt men borde man inte känna sånt?

Ha en bra dag! // Pernilla

Merlin-pappa
0

Jag är inte så säker på att de känner något, fast jag vet ju inte ….. Jag är glad om jag slipper vara med om det själv …..

Zadeira
0

jag vågade inte ha ljudet på, det är kväll nu och här är redan fullt av spöken så jag behöver inte skrämma upp mig mer än nödvändigt.

Tycker det ser ut som om hon blir "besatt", alltså typ som en ande går in i henne tillfälligt. Har sett det förr, folk som ändrat hela kroppshållning osv när de tagit kontakt med andar.

Merlin-pappa
0

Jag tror detsamma …. Kusligt att de kan komma in i ens kropp ….

Hmmmmm …. Man kanske ska be en riktigt snygg ande komma in i ens kropp!! Finns ju vissa fördelar ….. Tänk på puben t ex …. hahahahahahahahaha ……

Kram + Kram

snurro89
0

Kameran, kan va gammal oxå:(

SilverTail
0

jaa tror som #6 att det är kameran..

Ayena
0

Det där såg mysko ut!

Annars brukar folk skicka videor från TV inspelningar, där sändningen är så dålig att det ibland ser ut som människorna får nästan ödlehud, men detta var ju något helt annat. Lite läbbigt faktiskt.

[trollduva]
0

tror oxå att det är kammeran

LeS-
0

coolt, det ser ut som att en helt annan ansikte bildar sig i flickans ansikte…läskigt!

alexandra09
0

jag tror att det kan vara så att någon visar sig genom henne, men bara för kameran. Jag tror inte att det syntes i verkligheten så att säga. Har hört talas om detta tidigare. Eller så är det bara kameran som är dum=)

KaninPiggelin
0

lite skumt och läskigt på samma gång :S
Men det måste ju nästan vara kameran, eller att det är en fejk-video, men jag tror nog isånt fall mer på att det är kameran som det är något fel på ;)

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥