Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettspöken
Läst 4911 ggr
KaninPiggelin
0

spöke?

Har ni någonsin sett ett spöke?

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

[Jodine]
0

Ja, ett flertal gånger.

Caroline.H
0

Japp, många gånger! ^^Du då? :)

//Caroline

KaninPiggelin
0

#2 1 gång tror jag, du vet på stallet :S :P

Ghosthunter
0

Nej, jag har aldrig sett ett spöke tydligt och rakt på. Jag har bara sett skepnader, rörelser och skuggor i ögonvrån. Min högsta önskan är att få syn på ett spökeFlört

Jag blir avis på er som har sett spökenObestämd

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Mayuki
0

AA, dom har dragit mig i håret :((

KaninPiggelin
0

#5 Läskigt :O

Merlin-pappa
0

JEPP - Både sett och känt av …. Många gånger ….

Åtminstone två gånger har jag sett andra sorts varelser, som garanterat inte är spöken. Men vad det var, vet jag inte …

Carizma
0

Inte sett men jag har känt.Hade en gång en blomkruka på mitt tv-bord.Jag satt vid mitt skrivbord och den sprack helt plötsligt.Vi har inga lösgående husdjur och den var hel när jag kom in i mitt rum,vattnade den då.

Marah
0

Ja, har bott i ett hus med mycket historia så…

KaninPiggelin
0

:S

Jossangizmo
0

Jag har aldrig riktigt sett ett spöke. Jag säger lite som #4, sett skepnader, rörelser och skuggor. Men när jag tycker att jag "ser" ett spöke så kan jag bara se det i mina tankar. Asså, jag känner av det och ser personens utséende i huvudet.

Mayuki
0

När jag va hos min vän så säger hon ''Ser du?'' och jag svarar ''Vad?'' då svarar hon ''Mannen i dörren''

Och ser man på, där stog en man! Inte en levande då, utan någon från andra sidan.

Samma dag kollade någon på oss jätte länge från ett fönster, men det va ingen vanlig människa för personen hade inget ansikte…. Det va bara helt svart…

[nono39]
0

Jag har kännt att det finns ett spöke  min bror såg att ett spöke var bakom mig och la sin hand på min axel. jag kännde det också men såg inget . så jag grät jäte mycket .

KaninPiggelin
0

läskiga saker ni varit med om :S

alexandra09
0

ja det har jag. såg en ung tjej en gång när jag var 10 år. Hon var lika verklig som jag…har aldrig varit så rädd någon gång. Hon såg inte snäll ut och stirrade bara på mig. Vet inte alls vad hon ville? Såg inte heller ut som hon skulle ha dött för länge sedan. Stilen var från sent 80- 90-tal. Det är denna gången som jag verkligen såg någon på detta sätt.

[trollduva]
0

japp,både sett och hört,är mycket ut på gammal gårdar genom jobbet och många slott och borgar med riddarna och det är på sådan ställen jag har haft dom flesta upplevelserna