Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketterfilmfoto
Läst 4471 ggr
[rore]
0

Konstigt,,,

Jag satt och kollade igenom mina foton och hittade dessa två. Kommer att lägga in dem alldeles strax,,,

Det första kortet kom han inte alls med på bilden,, Men vad kan det vara som visar sig i soffan?? 

Jätte konstigtFörvånad

Andra kortet är taget straxt efter och då fastnade han på bild….. Trots att han satt precis mitt i som han gör på det andra kortet som jag straxt ska lägga in..

rore - Medarbetare på personligutveckling och Existens

" I livets källa väntar svaren"

Konstigt,,,,

[rore]
0

Kan någon hjälpa mig med en logisk förklaring på detta fenomen?

DarkAngel
0

Han har fastnat i en virvelvind…=)

DA

[rore]
0

haha,, nä,, vill bara inte blottlägga han,,,

DarkAngel
0

Jag måste erkänna att jag förstår inte alls.
Nu ska vi se hur mycket jag förvirrat/missförstått.

Killen som sitter i soffan i bild 2, satt han i soffan när bild 1 togs?

DA

DA

[rore]
0

JA precis !!

DarkAngel
0

Då kan jag bara hålla med..Förvånad..konstigt.

Tycker att det ser ut som en mörk skugga i soffan på bild 1, men det kan ju vara vad som helst.

Har ingen logisk förklaring till detta…hum, har ingen ologisk förklaring häller.

DA

DA

SilverTail
0

men herre gud…….  

Första bildern gömmer han sig under en röd filt… oh på andra har han ingen filt!!!!

[rore]
0

Man skulle kunna tro det Silver Tall,, men det var jag som tog kortet,, med mobil telefonen,,,,

Displayen är liten och på första kortet såg allt bara mörkt ut i displayen,, och jag trodde att det var fel på telefonens kamera,,

Jag tog om kortet precis efter,,,,, och när jag la in bilderna,, så var det så där det såg utFörvånad,,

Han gömde sig inte alls…..

[trollduva]
0

menar du den svarta skugan  i 0#eller människan i 1#?

[rore]
0

Människan borde synas på bild 1. Då han satt lika dant som han sitter på bild 2,,,när kortet togs,,

[trollduva]
0

då säger jag samma sak som #7….

[rore]
0

och jag hänvisar till inlägg#8

WinterBreath
0

Om han satt likadant på första bilden som på andra borde det synas på armstödet på soffan för det ser olika ut på bilderna.