Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketterufoutomjordiskt-liv
Läst 4344 ggr
pernillaa
0

UFO

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad tror ni om denna?

Ha en bra dag! // Pernilla

[Jeremina]
0

Tre farkoster tillsammans? Obestämd

Mysan59
0

Jaa, vad är det för nåt? Är det utomjordingar eller vad?

Lilj-an
0

Den liknar den jag och min dotter såg november månad när vi tog oss en promenad. Den vi såg då lyste starkt med tre orangefärgade ljussken och ändrade läge från liggande till upp och ner.Det känndes som den iakttog oss, den följde oss någon minut och försvann hastigt…

Mysan59
0

En till som är vaken, jippie! Eller som inte tittar på TV:n Laughing

lillajex
0

Jag är med vaken! Undrade just var alla människor var hihi. Spännande med dessa ufos med..

Lilj-an
0

TV… vad är det för nåt ???

Mysan59
0

Tjenixen lillajex! Kul å se dig! Fast nu börjar det svida i ögonen, antingen av trötthet eller för mycket skärmtittande… Shocked

Sweelin
0

UFOn är något jag tror på :)

Andra slags "människor" som är betydligt före oss i utvecklingenObestämd

Det lär väl knappast bara vara Jorden som det är liv på… Varför inte en till?

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Invisible
0

Jag har för mig att jag har sett en dokumentär om detta. Jag tror inte på det, men jag måste erkänna att det är klart intressant! ;)

Mysan59
0

#8 Det är nästan självklart att det finns andra bebodda planeter! Men, frågan är om dom verkligen är här och hälsar på?

Vet inte alls, kanske, kanske inte….

Choklad
0

Det är inte lätt att veta för det är så många som fejkar med sånt här. Däremot tror jag mycket väl att det finns "utomjordingar". Absolut…

U R us

Muggen
0

Det finns så otroligt mycket matrial om UFO's. T.o.m i Sverige så finns det en grupp och hemsida för just UFO observerande.  Min svärfar har sett två stycken vid olika tillfällen och klippt ut artiklar som fyller två hela pärmar.

Det är så många människor som har sett UFO, men fortfarande många som inte har det.  Men jag som också är intresserad av spöken mm har en belägenhet att bli intresserad av UFO's också.

/Stefan.

Veyla
0

#12 Har du adressen till den hemsidan?

john-a74
0

#1 ja som sagt vi har aldrig vart ensama ju denna film helt klart en av de äkta  ju :)

Muggen
0

Du går in på www.UFO.se Du får ursäkta hemsidans layout men den är ständigt uppdaterad.  =)

HextremO
0

jag tror självklart ( ja jag anser att de e självklart ) att de finns liv på andra planeter..

Rymden är ju så enormt stort så det är ju ganska omöjligt att det är bara på tellus det finns liv.

Dom flesta argumenten som man får av sånna som inte tror.. Är att det bara är på våran planet som har en atmosfär och allt som behövs för att liv ska kunna uppstå. Men jag tror så att det är nog inget tvång att det ska finnas. Vi behöver det för att leva det är ju ganska uppenbart. Men andra varelser behöver nog inte de. Men det kan ju lika gärna finnas planeter som är som våran med atmosfär,vatten, syre osv det är ju ganska omöjligt att bevisa att det inte finns å viseversa..

Jag hoppas iallfall att under min livstid någon gång få besked att det finns. För det skulle vara intressant och spännande..

Muggen
0

Det är svårt det där med att tro och att inte tro på att det finns intelligent liv på någon annan planet.

För om det finns liv, så kan det vara på ett sett som vi inte kan tänka oss, för vi har inte sett någonting liknande.

Att det måste vare en planet med syre, vatten och atmosfär det har vi bara fått för oss för det är så det funkar på våran planet.

Herregud, det finns ju djur på våran planet som lever på ett annat djurs avföring. Vi är fortfarande så trånga i vårt tankesätt.

Kanin-Fiia
0

Jättesvårt att säga ju. Det kan vara tre farkoster tillsammans men jag får känslan av att det inte är något från vår planet.

Kaninisen
0

Det var en tant som sa till min farmor att hon skulle bli tillbakahämtad av aliens, hon sa att min farmor var en alien. Farmor vart mycket förvånad men säger att en natt så kom det något ljus utanför sovrumsfönstret och det vart helt tyst. Farmor fick panik, bad farfar dra för gardinerna och bad på något sätt hon inte ville berätta för mig (hon håller på mycket med andlighet).

Har ingen aning om vad jag ska tro. Jag tror inte på att det finns liv på andra planeter, andras argument som är "varför bara vi?" då säger jag "varför inte?". Men jag är helt klart rädd för att det ska finnas, hade en hemsk mardröm en gång.

Bjoern
0

Det första livet på vår planet använde inte syre. Det syre som finns nu kommer faktiskt från liv som fanns innan syre (om än kanske inte det första livet, det har varit några turer i olika slags liv) och dagens växter utsöndrar ju syre ur koldioxiden i luften. Så syre är knappast nån viktig faktor, utan faktiskt rätt frätande. Se bara på allt som oxiderar (rost på järn, erg på koppar osv). Ozon (O3) är ju dessutom giftigt till och med för oss.

Liv på andra planeter? Givetvis!

Att de tagit sig hit? Nja, väldigt skeptisk! Det är RÄTT långa avstånd. Bara till närmaste stjärnan skulle det ta 4 år med ljusets hastighet och enligt det vi vet idag kan ingenting färdas snabbare än ljuset. Sen kanske det, eventuellt, men troligtvis inte alls, finns andra sätt att ta sig runt i rymden. Men det är en fråga som framtiden får utvisa.

Choklad
0

# 20 De kanske gör som i Stargate?Cool och så finns ju tankens och viljans kraft…och tidsmaskiner

U R us

[trollduva]
0

putt

Bulls-Eye
0

Jag tror att det finns liv någon annan planet i rymden, men inte att de har varit här utan att  kontakta människorna. Vi skickar ut signaler i rymden varje dag, ihopp om att någon ska besvara oss. Men sådana här filmer är bara bullshit tror jag, tyvärr. Skulle gärna vilja se ett UFO på himlen ;)