Tomte
Haha så söt den ser ut att vara :P
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Jag tror inte att den är äkta.
#1 Haha jag tycker han är jätte läskig!
Tankar på han har hållit mig vaken av rädsla många nätter ;)
#2 Skönt! :)
Fast vad skulle det då kunna vara? eftersom att det är så många som sätt den..
skojjig varelse… tränar på "konstig-gång" 
i provinsen santa??? *fniss*

#7 Haha en husapa eller nåt, jag tycker videon känns fejk men söt är han!
En vintermorgon när jag var på väg till skolan för några år sedan så såg jag faktiskt en tomte, det var en liiten gubbe som satt och tittade på mig i en trädstam (den liksom delade sig,och där i klykan satt han). Jag tittade på honom, hoppade till för jag bidde ju nervös, då log han stort, sen tittade jag bort, och då jag kollade tillbaka var han borta! Full var jag inte, men trött, så visst kan det ha varit synvilla, men jag vill tro att han var äkta!
tror inte på det
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism
Vidio är ju vidio. så jag tror inte det är något övernaturligt.
Angelcl… Du får jag lov o fråga hur han var klädd som du såg i trädet?
Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag tror att de där små tomtarna finns, men inte att det där på filmen är riktig….kan vara något djur eller annat…
U R us
Jag tror att det helt enkelt är en unge som dom har klätt ut till tomte. Jag tror också på tomtar men jag tror inte på filmen. Hittade en till liknande film med samma skuttande tomte då dom filmat hur dom buggar mitt ute på gatan…
Ha en bra dag! // Pernilla
#1 Söt? Haha, hade jag mött den ute på kvällen hade jag blivit livrädd

söt tanke att de finns med oss i allafall.;)
Jag tycker den är riktigt äcklig.. tänk om man skulle träffa på en sån ute i skogen är man är ute och rider mörka vinterkvällar..!! usch..
Kollar man nog när den hoppar ut så ser det ut som en fot men en "tumme", tänker man sig en människohand och att man vinklar ut tummen och håller i hop alla fingrar så tycker jag den ena foten ser ut.. kan mycke väl vara en apa..!ägaren till apan kanske ligger i gräset och försöker hålla sig för skratt!! :)
#16 haha hoppas att det är en apa :D
ja tror inte den e äkta, den va för konstgjord på nåt vis…
dessutom tror ja inte att om nu dessa varelser fanns, så skulle dom inte efter hela nissarnas sägnen och alldrig ha setts till, stå och hoppa fram o tillbaka på en väg? :0
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#12 Gissar på att det är denna tomten du menar :P
But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.
Den är lite läskig. men tror som många andra att det är en apa. det ser nästan ut som de på stilen.
Och en till sak som ine hör till ämnet.. Dom säger att pojkarna sitter och pratar om en fisketur.
Men Varför har ena killen på sig en rånarluva? Hmm dom kanske går runt med sånna i argentina..

#20 kanske inte ville visa sitt ansikte för de han påstår sig sett,filmat är äkta
hehehe
hehe kanske de. men det är ju innan dom ser "tomten"

Han skulle ju kunna ha en sådan på skojj
min pojkvän har tex en en som han brukar använda när han spelar airsoft, men han kan springa runt i den lite när som hellst
Jo visserligen. Har ju faktiskt själv 5 st.
Jag är kanske lite föromdsfull men det såg ju lite ghetto/på en mörkbakgata. men det är jag de

Jag tror faktiskt på lite tomtar och så. Jag vill tro att detta är en liten tomte
Men något säger nej..
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig
haha varför inte en dvärg som går runt och driver med folk?
Va lycklig och gör andra lyckliga<3

#26 Haha jaa !!! xD
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

#26 Skulle inte förvåna mig om de var så XD
Historien verkar vara ganska fake
Ett par pojkar som haft lite tråkigt o kokat ihop någon historia för att få lite uppmärksamhet;):D
Angel… Du för står. jag har sett något som jag inte vet vad det är. Det är därför som jag frågar..Efter som du viste att det var en Tomte. Jag har frågat dom flästa som säger sig ha sett troll, Småfolk Tomtar. Men ingen kan säga hur dom var klädda.
Så det som jag har sett vet jag inte vad det var.
Lena.P är jag i verkliga livet.

jag tror på att de finnes små folk,tomtar..
de känns som att de är härligt,kunna tro så i en värld som denna är..
men jag tycker denna går som en apa,har tår som en apa..
ser ut som en liten dvärg eller apa tyvärr..
men hade varit en fin tanke de var en tomte då..
som äntligen tog steget,visade sig för folk kanske..
fniss
En apa är det knappast även om det ser ut som det..
För en apa skulle låta och inte bara hoppa sådär, snarare springa runt som en galning.. Dessutom skulle inte den där hatten få sitta på särskillt länge.. :P
Tror mer på dvärg då.. men det ser de inte heller ut som för den är ju fööör liten..

En dvärg dvärg kanske. ;)
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Ja man tror ju olika.. men jag tror inte att en apa skulle gå med på att ha de där kläderna.. och jag tror inte heller att den skulle fatta att den ska hoppa i sidled hela tiden och samtidigt vara tyst.. :P
Hehe jo det är sant.. :P
Tycker så hemskt synd om utspökade apor, såg ett pogram en gång och dom vet inte hur man "är en apa" på riktigt. Lite O.T men STAKARE.
Det kanske är en dvärg och den har nåt fel nånstans och kanske är folkskygg 
//Elin

#40 Många med mediciska "fel" blir tyvärr folkskygga då många vägrar förstå hur de har det :( men är tveksam till om detta är en dvärg, om man ser på gatukanten så är det nog bara de som tävlar om världens minsta människa-titeln som skulle kunna vara så små… Tror mer på en apa då apor som man har en god relation till blir väldigt lätta att träna.
Jag tycker mig ha hört utav mina morföräldrar att det finns sådana väsen som gå sidledes. Jag vet inte vad jag ska tro, men det ser ju ganska äkta ut.
spännande :D Tror nog på detta.. hade jag sett det hade jag nog gått fram XD Så nyfiken jag är x) Annars hade jag ångrat mig sedan om jag inte skulle gå fram ^^

Jag tycker filmen är jätteäcklig, men jag tror inte på det.. ;) Det rä säker en apa! :P

Min bror blev jätte-skraj av det där. Jag vet inte vad jag ska tro. :S