Vad är detta?
Det ser faktiskt fejk ut. Idagens mobiler kan man ju pränta in ett spöke i bilden också.
Ja men det är inte fejk, skulle inte lägga ut den här då och undra vad det är. Hoppas nästa inlägg ger mer // Karin
Jag säger också fejk och jag tycker det är så onödigt och dumt att hålla på så. Du tappar allt ditt förtroende om du vill fortsätta att visa blider.
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Spöket finns på bild här: http://www.idg.se/2.1085/1.300073/brittiska-tidningar-lurade-av-spokprogram-till-iphone
Herregud, ska vi behöva stå ut med en massa lögnare också. Tur att fejkbilderna syns så väl!
Värmland"
Ghosthunter! Nu ska vi inte ta i så starkt direkt. Du hade gott kunnat upplysa henne om det på ett snällare sätt än så.
Sen är det aldrig kul med fejkade bilder, det håller jag med dig om.
Zadeira - Jo jag kanske tog i för hårt…men man måste reagera. Jag tycker bara att det är jäkla lågt att sätta in fejkade bilder….är det så vi vill ha det?
Hon ljuger och jag gillar inte lögnare!
Värmland"

#6 jag håller med dig. det syns väldigt tydligt att fotot är fejkat, så varför ens försöka påstå att det är äkta?
enligt mig har det varit väldigt många fejkade foton på sajten den senaste tiden. det är tråkigt att folk tror att dom kan lura oss med uppenbart fejkade bilder, liksom, tror dom att vi är korkade eller och tror på allt som läggs in här?
Det är så surt när folk skapar konton enbart för att försöka förlöjliga oss andra.
Jag håller med GH här till punkt och pricka. På andra forum så har sajtvärdar (inga namn nämda) varit slapphänta och kolla hur det blivit.
På nåt sätt så tror jag vi alla vill ha ett så "rent" och trevligt forum som det bara går.. 
MVH
Woozy
Visst är det tråkigt att det blir så. Gissningsvis beror det delvis på just att det har blivit lättare att fejka såna bilder. När det bara är att lägga på en effekt i telefonen utan att ens det ens behövs ett bildprogram och någerlunda kunskap i att redigera bilder trovärdigt har det gått på fel håll i utveckligen inom det övernaturliga. Kanske för att intresset växt, men att det liksom tar sig uttryck på fel sätt, vad vet jag?
Jag förstår er alla, jag känner likadant angående att man blir så ledsen och arg på bilder som medvetet är fejkade. Tyvärr har det blivit en del såna fejkade bilder härinne på senare tid, vilker jag tror beror på att det är så svårt med äkta bilder. Sajtens aktivitet dalar ju stundvis och nytt material växer inte på träd, vare sig det är egna tagna bilder och filmer eller någon som letar upp nytt på nätet. Det finns säkert dem som tror att det "hjälper" att fejka bilder, antingen fejka med uppsåt att det inte ska kommas på eller med uppsåt att starta en diskussion…
Man kan ju inte göra så mycket heller egentligen mer än visa missnöjet mot den som lägger upp såna bilder medvetet…
# 8
"Jag håller med GH här till punkt och pricka. På andra forum så har sajtvärdar (inga namn nämda) varit slapphänta och kolla hur det blivit."
Kan bara hålla med. Det är trist när det blir tråkig stämning. Du själv, Woozy, har ju bland annat haft skrivförbud på andra forum eftersom du betett dig så illa. Påstått att folk varit psyksjuka och så.
Det är trist när folk beter sig så. 
eftersom bilden uppenbarligen är fejkad låser jag tråden
Vi försöker alla bidra till en trevlig sajt och Spökbilder har hittils lyckats bra med att vara en rolig, trevlig sajt där det har kunnats samsas trots meningskiljaktigheter och diskussioner med olika åsikter. Så hade vi även tänkt i fortsättningen, men det vill j utill att alla ni medlemmar hjälper till.