Rädd..
Jag tror på det här med spöken och der skrämmer mig verkligen.
För ett och ett halvt år sedan flyttade vi till en gård på landet. Gården blev till salu för att gubben som hade bott här dog. Och ända sen vi flyttat hit känns det som om jag aldrig får vara ensam, att det alltid är någon i närheten. I mitt rum är det en sidovind och precis mot den väggen har jag min säng. Så jag ligger med örat mot väggen ungefär, och då hör jag svaga knackningar. Jag vågar inte gå in dit men tänkte sticka in handen och ta ett kort så kanske någon kan se om ni känner något?
"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"
Hej
Har ni nåt träd som är precis utanför kattvinden? Tänkte på om vinden fått trädet att piska mot huset.
Fota gärna kattvinden och lägg ut. Det finns folk som kan tyda bilder (jag är inte en av dem).
MVH
Woozy
Hej, nej det är inget träd i närheten och dett låter liksom i väggen.
Ska ta en bild senare.
"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"
Alla trähus låter, mer eller mindre.
MVH
Woozy
Ja, det verkar ju lite skumt Odinn!
Woozy - jo det är sant…men det beror väl också på hur det låter.
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Sant.
(jag väntade på beskrivning hur det lät)..(vill inte stressa).
MVH
Woozy
Hej
kollar runt litet och hittade ditt problem, får man väl säga att det är om du fakiskt lever i rädsla för den situation som blivit din permanenta okända Zon.
Utan att ha undersökt ditt rum närmare - vilket ett medium skulle kunna göra - kan man ju säga att det framstår som sannolikt att det finns en platsbunden ande på er fastighet och att den anden söker kontakt . Just därför är han troligtvis väldigt lättsamtalad av ett medium som skulle kunna föra honom till "ljuset". Efter en sådan guidning skulle anden kunna vara i er närhet utan att tro sig själv som "en levande".
Denna sajten är ju jättebra för att öka sin kunskap om hur man kan dokumentera med fotografi eller annan optisk eller audiovisuell utrustning men när det kommer till tolkningar och andra andliga frågeställningar så fins ju Övernaturligt eller Andligt att ta till. (Dessutom Healing och Naturmedicin).
Ber om urskt. Visste inte hur ni jobbar här.
Nej nej….stanna här
På Övernaturligt.Ifokus är det bara bråk. Jag har slutat där (iallafall en lång time-out) och hoppas istället på mer folk här..för här är det än så länge go stämmning.
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Håller med.
ÖIF (övernaturligt i fokus) är som ett svart hål. Det drar till sig lite för mkt ibland..
MVH
Woozy
håller mig oxå borta från ÖN,tycker bara det är en massa bråk där,men här är alla vänner än så länge