"dansande orb"
Har inte speciellt mkt nytt material, men jag kan visa lite av det jag har. (tror inte jag visat från denna film förut).
Den här bilden visar en Orb som "dansar" runt i badrummet.
Det började med att orben åkte igenom dusch-draperiet.
(bilden är en skärmdump från en film).
MVH
Woozy
Ja, den har ju jag sett va? om det är samma som jag tror så är det absolut en äkta ande-Orb…ingen tvekan om det!!
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Vet du vad woozy… korta ner filmen och lägg upp på youtube så att vi får se den.
Du har ju fortfarande min msn så skicka filmen till mig när du är klar med den så kan jag lägga upp på min användare på youtube om du inte ids skaffa en själv eller inte har. :P
Kram på dig!
Ha en bra dag! // Pernilla
Jag har ingen användare på Youtube, så dår får du fixa det då, men jag kan fortfarande inte korta en film utan att "original-materialet" blir förstört. Jag har sagt att jag ska lära mig, men jag har faktiskt inte haft möjlighet.
Dels så är det OS, dels så har jag sorterat och packat ihop det jag ska ha kvar. Göra backuper etc. Jag har som syfte att byta hårddiskar på denna datorn. Jag tänkte ta de från min andra dator. grejen är det att i den här datorn så kör jag raid0 (2st hårddiskar). Så det blir då två olika ominstallationer och jag kan säga att jag vill inte installera om den andra datorn, för där har jag program så det räcker och blir över. 
Så ligger det till..
MVH
Woozy
Ps. trodde inte du vela ha kontakt via MSN längre