GRATTIS pernillaa!!!
Vad häftigt!
Du fick ju ett kanonpris!!! Grattis!!!!! En härlig resa för 2! Hoppas det blir helt underbart fantastiskt!!

Kram på dej!
Grattis Grattis, vad glad jag blir för er skull 
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Tack! =D
Tyvärr kan jag inte glädjas ikväll. Fick det här mailet av Eurosport under tävlingens gång. =(
"Vi har uppmärksammat ett sex separata IP-nummer med stor sannolikhet har fuskat i omröstningen på finalen till Fackelkampen genom att rensa cookies eller köra sina webbläsare i privatläge och sedan röstat på din fackla upprepade gånger.
Vi har justerat ner dina röster med 75 poäng, vilket vi uppskattar motsvarar den mängd röster du fått från detta fusk, och passar också på att påminna om att du riskerar att bli diskvalificerad ur tävlingen om du själv deltar i eller uppmuntrar till fusk."
Jag är rädd att jag inte kommer kunna bevisa min oskuld, men oroar mig säkert bara i onödan. Vi får se hur det går. Blir bara så ledsen om det inte skett helt rättvist det här. =(
Har suttit och skickat mail och sms hela kvällen.
Men blir jag diskad har jag hur som helst haft en sjuuukt spännande kväll. Det var jätteroligt! =)
Synd bara på alla hundratals sms och all tid som folk har lagt ner på mig ikväll. =(
Tack för ert stöd i alla fall. Hehe, och sorry för mitt desperata move…var bara såååå spännande. När man väl är där vill man såååå gärna åt guldet. :P
KRAMAR ÅT ALLA!!!
Ha en bra dag! // Pernilla
Oj. Är det någon du känner som har gjort fuskat isåfall? Tråkigt det ska bli så. Men jag hopps verkligen det löser sig och att du vinner det där priset, du förtjänar det.
Jag fick fyra röster… plats 162… jag har inga vänner.
Vi får hoppas det löser sig, det är tråkigt när sådant här händer.
Var inte ledsen Zadeire, jag slutade nånstans på 192, jag har heller inga vänner hihi dom röstade på Pernillaa
Kramen Isa
#4, haha, där ser man. Det är inte lätt fös oss ;)
Nä nu mår jag jättedålit att jag inte röstade på er! =(
Men alltså, det GICK vekrlien inte! Hade jag försökt bläddra ner så hade jag förlorat säkert 20 minuter på det. Förlåt sötnosar! 
Det var min dators fel!
Jag såg bara siffrorna röra sig en gång varje minut och ibland ännu mer sällan.
Det spelar verkligen ingen roll Pernillaa
En lite tantrultig skåning på skidor. Nää
Jag har inte stått på skidor sedan jag var tio och då stannade jag med hjälp av ett träd. Haha så jag undviker skidor.
Så var inte ledsen för det.
Ha det så bra
Kram Isa
Haha…ja det lät ju inte så lovande.
Kalla mig Pernilla förresten om du vill. Heter ju det! =D