Hotell
Här är en bild från ett hotell i Danmark vi nyligen bodde på, som jag skulle vilja ha lite åsikter om:)
Såhär var det då: Det var sista natten i Danmark och vi bestämde oss för att bo på hotell ännu en natt(efter att ha bott på ett sliskigt vandrarhem i två dagar). Så då valde vi det här mysiga hotellet. Rummet hade badkar, och jag passar självklart på att bada, ett badkar är lyx för mig;)
Men saken var den att jag verkligen inte kunde slappna av, vilket jag Aldrig har problem med i ett badkar. Jag kände mig väldigt iaktagen. Jag kände igen känslan - Spöken. Men jag försökte verkligen att Inte tänka på det, jag vill ju inte tänka på spöken på semestern - Då jag är väldigt rädd för sånt. Väldigt intresserad, men rädd:P Anyway, så det slutar med att jag var tvungen att gå upp ur det sköna badkaret och gå ut där det fanns människor för att lugna mig, haha.
Och sen ser jag det här fotot när vi kommer hem. Kan det vara en reflektion av lampan tro? Eller någonting annat? Ser inte riktigt ut som damm direkt, men jag vet inte. Vad tror ni?:)
Jag tror inte att det är en reflektion från lampan, jag tycker snarare att det ser ut som en dammorb eller möjligtvis kanske en vätskeorb rentav.
Men det betyder ju inte att din känsla av att vara iakttagen var fel.
Ha en bra dag! // Pernilla
jag la märke till att de ser ut som att de sitter någon på första sängen , men de kan nog bara vara skenet från lampan som gör de också