Ansiktet.
De här bilderna är dumpar på en film som spelats in här. Ansiktet/ena "följer mig och en kompis med blicken. En röst säger med "utomjordisk"??? sound: halloooooooo, sedan så hörs det knackningar som ökar i speed och kraft. Jag vet ej om det är "ansiktets" röst eftersom jag såg ansiktet först då jag kollade igenom materialet inatt. (kände mig tvungen att gå igenom det som filmats iaf).
-kan tillägga att IR-kameran fick frispel så det räcker och blir över. Ljusstyrkan ändras nästan konstant, IR-funktionen ändras nästan hela tiden. Ibland så stängs IR av helt, för att ibland "fladdra" mm.
Woozy
Ja just ja. Kameran är inte en vecka gammal och funkar normalt felfritt.
Woozy

Hej Woozy!!
Jag har svårt att se ansiktena - kan du markera bättre, tror du, var själva ögonen är på bilderna…
Är inte så "känslig" att se annorlunda - så jag kan behöva hjälp på traven… :)
KRAM Anna
Woozy - Ansikterna ser verkligen ut att vrida sig. Hur lång tid är det mellan bild 2 och 3?
Ansiktet på #5 ser absolut inte mänskligt ut….om det nu är något där, alltså??
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Hej hej. Ja min kompis sitter i soffan (han som äger IR-kameran).
Hade det inte varit min kompis som setat i soffan så hade jag varit i treriksröset på en pisskvart. 
Angående bilderna på tavlan så är det skrämdumpar jag har tagit från filmen som spelades in med IR-kameran. Jag vet inte hur lång tid det är mellan bilderna då jag tog dumpar lite här och var i filmen.
Jag kan tillägga att tavlan är kastad och samma natt som jag kastade tavlan så var det sjukt mkt poltergeist-aktiviteter + att det var ett svartklätt spöke, typ rain-cap med huva, eller nåt sånt. (är inte så hemma på vad kläder heter och inte heter) som rörde sig i hallen. Det svarta "spöket" har jag sett förut i hallen och det svävade. Det hade inga ben. Enda skillnaden är att de här två jag såg var större än det första jag såg förut.
Woozy
Angående "ögonen" i #5 så är det bakom min polare (pheeeew). Sen vad det är vette tusan. Jag tyckte bara det såg lite märkligt ut. Runda ögon med ögonvita och pupiller.
Woozy
Vad tror du "ögonen" är för nåt? Det kan ju inte vara inbillning då det finns på bild??
Woozy
Oj! Dessa ansikten ser t o m jag tydligt!
Spännande!
Woozy #10 - Om det inte är nåt annat, så ser det ut som om någon/något tornar upp sig över din kompis.
/Fredrik
Värmland"
Vad då spännande? Det är ju jag som bor här.. 
Bara för det så kommer IFK Vänersborg torska nästa match 
Woozy
Ps.. nån som har ett rum ledigt att hyra.. (skoja bara).
Vad ska jag säga??.. 
Haha. Om IFK Vänersborg torskar kunde jag inte bry mig mindre om *s* Det kvittar mig fullständigt!
Jag förstår mycket väl att du inte tycker det är vidare spännande, men jag som står utanför tycker det och läser/ser gärna mer om detta. Och jag hoppas att du kommer få ordning på detta!
Har dock en hel del som pågår hemma hos mig med. Fast tanken att ta kort har aldrig slagit mig. kanske borde jag börja att gå runt i huset och knäppa lite bilder då och då på allt och inget?
Men jag vet ju iofs vem det är som bor hemma hos oss förståss…
Hoppas du förstod skämtet angående bandyn 
Jag började fotografera i denna lägenheten (ej den andra med "demonen"). Filma började jag göra i den här lägenheten för att få bekräftelse på att jag inte inbillade mig. (efter ett tag av psykisk misshandel av DE så kan man bli knäpp i kolan). Angående hur du "bör" fotografera så labba med lite olika inställningar så kommer du hitta den inställning som passar bäst för din kamera. Själv så brukar jag använda en slutartid på 1/45 -1/60 sekund. Blixten och ISO är oxå avgörande.
Ju mera du fotograferar ju mera kommer du fånga. Sen så måste du försöka sortera ut de bilder som tex kan vara damm, fukt etc etc.
Jag fotograferade på måfå ibland. Det kostar ju liksom inget om man har digitalkamera.. Bara att plåta på.
Woozy
Ja det är ju inte konstigt att det brukar knäppa i det hörnet + att man knappt kan andas när man ligger i tre-sits soffan.
Woozy
Jag får nöja mig med Gais Bandy här i Götet. men dom är faktiskt bra!! 
/Fredrik
Värmland"

Woozy
….sen finns Kungälv, Ale-Surte Bandy, Frillesås Bandy i närheten. Men jag brukar titta på Gais Bandy!! Det är det ända "äkta" Göteborgslaget på hög nivå just nu!!
/Fredrik
Värmland"
Korpen-bandy är för amatörer 
*asg*

MVH
Woozy
oooh ja, ta inte i så du spricker nu Woozy!!
Gais Bandy startade 2005 och har redan gått upp till allsvenskan…ganska bra faktiskt 
Nu kom vi ifrån ämnet. Finns det spökbandy? 
MVH
/Fredrik
Värmland"
jag ger mig.. 
MVH
Woozy
Hmmm..spökbandy…..Bk Spöket vs. Poltergeist Bandy 
Ha ha….vilken tråkig humor jag har!
Värmland"

#28 nej nej, spökbandy är när bollen är död!
och hur i hela friden kom det här att handla om bandylag?
#30 hahaha
..fråga Woozy 
Värmland"

#12 HAHAH, guud vad kul det ser ut

Vad ser kul ut i inlägg nr12??
MVH
Woozy
#34 oj, hamnade i fel tråd, sorry 
Nemas Problemas..