Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketterfilmfoto
Läst 3440 ggr
[Koppsal]
1

tavlan..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kanske ligger fel, men ändra isånnafall :P hade ingen aning om vart den skulle ligga :P

den här tavlan,, vissa säger att dom ser ansikten osv i den, själv får jag bara rysningar. tycker den rä riktigt obehaglig men endå så vacker. den är fridsam och lugn, men jag tycker den endå är så himla obehaglgi på nått sätt, ibland sitter jag vid datorn som är en bit ifrån tavlan, och det känns som om någon tittar på mig osv..

popcornett tyckte jag skulle lägga ut den här ^^ det var tydligen om dom där ansiktena / ansiktet :P

ser ni något? känner ni något? beskriv vilken känsla ni fick av bilden / tavlan :)

[Koppsal]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en nrämare bild på tavlan :)

Ritva
1

Ja visst är den läcker? Jag kan se flera ansikten i den som jag tror är effekter av målningen, men ändå?

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

[Koppsal]
0

jag kan bara se ett enda, i mitten xD

pernillaa
0

Den var fin. Ser ansikten i den jag också.

Ha en bra dag! // Pernilla

MariaG
0

Tycker jag ser minst 2 ansikten.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

luxplyr
1

jag kan med se ansikterna, kance en spöktavlaGlad

[Koppsal]
1

#6 ojoj :P

Britt-Marie
1

Ser som ett ansikte i mitten av tavlan..

[Koppsal]
1

#8 bra, det ser jag okcså ^^

Jinaum
1

Det är som personen som målade, målade baksidan av sitt ansikte. Då man ser ansikten i den och tavlan känns som ett ödeland. Kallt å så. Man känner ju nästan att det skulle vara ett självporträtt men istället blev det ett porträtt om insidan?

[Koppsal]
1

#10 det var en intressant tolkning av tavlan,, du kanske har rätt, hon kanske har "gömt" ansiktena i tavlan osv.. :P

Jinaum
1

#11 att gå en kurs om kultur historia kan faktiskt göra att man tolkar bilder på ett annat sätt än man vanligen brukar :)

[Koppsal]
1

#12 aha ^^ det var ju intressant _:)

emelieeh
0

Jag ser också flera ansikten.

Zadeira
1

Vilken härlig tavla! Jag gillade hur öde och tom den är, så kal liksom men inte sorglig eller ledsam.

[123diddi]
0

nog ser man ett ansikte, alltid :D

[Koppsal]
0

#16 ^^