Lite experthjälp?
Jag undrar om någon kan se vad detta är för något? Jag vill inte säga vad jag tror det är. Egentligen vet jag inte…
Det är en tidig kväll när mörkret börjar falla, jag och katten Tiger är ute på promenad. och man ser hur han är medveten om de underliga "ljusen". Där finns ingen lampa eller någon bil eller något som kan vara orsaken…Bara träd och mera ..träd. Är lite fundersam. Inget lyste någonstans på vår lilla promenad, förutom månen, men den var inte där ju.Jag såg inget av dessa ljus på promenaden…
U R us
Vet du jag är nästan helt säker på att det här är en reflex på ett träd i skogen. Tiger registrerade säkert att blixten reflekterades i reflexen och kollade efter det igen när du fotograferade ditåt. Det brukar ju sitta reflexer lite här och var ibland för skoterleder och sådant.
Jag och min katt höll på att jaga ihjäl oss efter reflektioner här en kväll. Jag trodde att han såg saker och fotograferade åt det hållet han tittade och han tittade med ännu längre hals och jag fotade ännu mer. 
Ha en bra dag! // Pernilla

Tolka inte in för mycket i hur katten rör sig.
Nå väl. Kan det vara ett "kattöga" dvs. en reflex som brukar sitta på postlådor mm? Hade det varit ett ljus så hade du med all säkerhet också sett det, men det gjorde du nu inte, så det var en reflex som blixten åstakom.
Nja..reflexer kan det inte vara, för vi har inte haft någon sådan aktivitet här..och det ena är i min trädgård..möjligen om ungarna har lag dit något…det är ganska högt upp..nu slog det mig.kan det vara ett djuröga tro?
U R us
Det kan det säkert vara. Någonting som var nyfiken på er och som din kisse var nyfiken på också.

Hmm…, jag tror det börjar bli dags att ta upp det där om avstånd i foton igen. Kanske ska ta och lägga lite energi på den där artikeln. :)
Ja det tycker jag absolut att du ska göra Bjoern. Sätt fart nu. 
jag vill nog lägga till förslaget insekter vid det här läget.
Är inte det för stort för att vara ett djuröga?
Jag vill tillägga att jag har en digitalkamera.
U R us

Kanske en lysmask….de lyser otroligt starkt