Skrämmande
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kan detta vara sant?
U R us
Jag tror att det är sant. Dom gör ett seriöst intryck tycker jag. Har även sett några avsnitt på TV och gillar dom!
#0 Jag har för mig att vissa delar har blivit påvisade som fejk men de är helt klart en trevlig hög. Lite roligt att se avsnittet med dem när den internationella gruppen var i sverige exempelvis.
Dvs, om det är sant eller inte väljer jag att lämna öppet för min del tills mer information kommer fram i någon riktning.

#1 håller med dig :D
jag gillar dessa människor, ger ett mer seriöst intryck än andra personer i andra spökserier ;)
#3 Ja absolut. Som det där engelska programmet, hemsökta hus, tror jag det heter. Det tittar jag aldrig på.
#3,4 I sådana fall kan jag ju rekommendera ett besök inne på deras forum och hemsida. Antalet artiklar är underbart stort och forumet är smockfullt! De är riktigt trevliga utanför showen med :)
2# Hmm. Intressant. Kan du precisera dig lite. Alldrig hört/läst att de fejkar.
Det ser fejkat ut och är säkert det också. Om det vore sant så skulle det kullkasta de flesta religoner och livsåskådningar, tystnaden därom visar med all tydlighet att det är ett falsiarum. Tyvärr.
Vet du vad Mcallon? Varför testa du inte att se om du kan få följa med dem? Det skulle jag vilja..
Varför skulle det kullkasta de flesta reiligioner?
( välkommen tillbaks förresten, var har du hållit hus?)
U R us
#6 Det som fick mig att reagera i början var den stora bristen på fångade "bevis" i den första säsongen som snabbt ändrades i och med den andra säsongen då antalet hemsökta platser ökade till åtminstone det dubbla, och fram mot de senaste säsongerna har bevisen bara blivit starkare och fler. Det kändes lite för bra för att vara sant helt enkelt. Att sedan lägga till det bristande intresset från forskare som håller sig öppna för alternativa teorier så började bilden se rätt trist ut. Det finns ett antal sidor och forumanvändare dedikerade till att "debunka" taps. Ett exempel är följande: http://www.skeptic.com/eskeptic/06-08-10
Många med som försöker att själva återskapa många av de bevis taps lägger fram och i väldigt många fall har det lyckats allt för enkelt.
Men det är fortfarande ett program med ett bra underhållningsvärde, så därför fortsätter jag att se på det.
Det är ett av de bättre klippen från Ghost Hunters. Är det några som är seriösa så är det T.A.P.S (The Atlantic Paranormal Society) Dom försöker med alla knep att finna naturliga förklaringar till allt som händer. Detta är tvärtemot många andra spökjägares sätt att jobba. Men just detta fallet kunde dom faktiskt inte förklara.
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"