Ja, kista, ljus, blommor och lite damm som hamnat precis ur fokus.
#1 sarkastik du är, du behöver inte besvära med att lägga in sådana kommentarer nästa gång!
Jag vet att där finns en kista, blommor och lite damm, jag undrar om det finns någon annan som kan se NÅGOT ANNAT!
Jag har själv inget medialt, men de som har kanske känner av något.
Jag kan tyvärr inte se i bilder på det sätt du efterfrågar, men jag reageade direkt på den vackra orben. Om det bara är damm eller något annat kan jag inte svara på. Hoppas att någon som "ser" i bilder kan svara dig. Det kommer kanske in fler senare i kväll, som ser ditt inlägg!
#1 tycker det var onödigt att svara så som du gjorde. Du har ju faktiskt ingen aning om vilken koppling LeS- har till bilden eller hur nära i tiden det är! Så lite varsamhet om jag får be! Tack på förhand!
Ritva
"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."
Jag ser konturerna av en ängel eller nåt på väggen till höger. också lite vackra ljusreflexer lite här och där men inget annat bara så där. Vacker bild. Orben är nog bara damm tror jag.
incendium: Det finns ingen anledning att vara oförskämd, som du ser handlar det om en begravning troligen av nån älskad och saknad så sådant beteende tolererar vi inte här.
Få se om Lilj-an kanske kommer in och ser någonting på din bild här. =)
Ha en bra dag! // Pernilla
Jag svarade på frågan på det enda sättet jag kunde, det vill säga vad jag såg. Det finns fler som troligtvis kommer att svara på andra nivåer av seende, mitt seende ligger på en mer fysisk grund och inte metafysisk eller liknande. Ni som reagerade negativt på min kommentar, skicka gärna mig ett pm, så kan vi diskutera igenom vad i min kommentar som var oförskämt för jag vill gärna veta det.
Jag pm:ade dig om min syn på saken.