Märkligt
Min dotter tog detta kort i sitt mörka rum, inga lampor var tända och ute finns inga gatlampor i närheten som kan reflektera.
Hm…ja det var mysko. Ser ut som en skugga av en människa i nedre delen av bilden.
Läckert måste jag säga. Mycket intressant. Vet dock inte vad det är tyvärr…
MVHOK // Pernilla, sajtvärd
Ha en bra dag! // Pernilla

Det ser ju ut som en man tycker jag.
Hon har tigit en bild till som också var riktigt mysko. Hon har ingen spegel heller på sitt rum och bilderna är tagna med em mobilkamera utan blixt. Strax efter hon tog denna bilden här så tog hon en bild till men den var helt svart. Jag gick upp med min Canon EOS400D och skulle ta någon bild, men kameran fungerade inte där uppe då så jag gick ner igen och provade ta en bild och då fngerade den igen.
Ja hon har ju up någon typ aktivitet där upp i sitt rum. Hur upplever hon det själv där?
Ibland tycker hon inte om att vara där för det är en tryckt känsla och det är jobbigt att andas där ibland. De gånger det är så så sover hon på annan plats i huset. Det är det rummer som är "värst" i vårt hus med aktivitet. Det händer en hel del just i det rummet. Vet inte varför det är så.
Tittar man riktigt noga kan man se två ögon i den vänstar kanten.
Jag har samma fenomen här hemma hos mig, det där med trycket i luften och svårt atta andas. Ibland känner man trycket mest i bröstkorgen och ibland mest i huvdet. Mysko det där.
#3# …. De där ljus-strecken har jag sett på en del bilder från mörka kyrkogårdar ….
Sannolikt är det då vissa oroliga spöken som inte törs gå in i ljuset ….
Lägg in en bibel i rummet, kanske läs Fader Vår, ödmjukt och med känsla, så kanske blir det lugnare i rummet ….
??
Hoppas det, det kan vara värt ett försök …..
#7 Tack för tipset. Det ska jag prova, hoppas bara dottern går med på det 
Det lutar åt att det är en ängel tycker jag….
Då passar det i min dotters rum
Hon är också en ängel ibland
har saknat dig och dina inlägg på ÖN 
Kramizar.
#10 Roligt att bli uppskattad och vara efterlängtad…..
Kraam!
Får jag ljusa upp bilden och lägga upp här Powderpuff?

Jag ser en man på bägge bilderna och det är en dyster man, jag rekommenderar er också som Stefan nämde att lägga in en bibel o.s.v. det kan vara värt ett försök…
han ser inte hotfull ut…. han har nog inte hittat "hem"..bara..
men om det är svårt för din dotter att andas ibland behöver hon bli fri från denne ande.
Det här är vad jag känner men jag kan ha fel…
// Ann
#12 det går jätte bra, gör gärna det 
#13 Jag ska försöka fixa fram en bibel och se om det fungerar. Jag får också sådana känningar ibland, framför allt när jag sitter och tittar på tv:n. Kul att höra vad mankan få fram av ett foto, så länge det inte är hemska saker 
Här är en bild där man kan se ögonen.
Inte för att vara sån men…
Du skriver att din EOS 400D inte fungerade i din dotters rum men sen fungerade den igen när du kom ner…
Det var inte som så att det var beckmörkt i hennes rum och kameran inte kunde fokusera… för… som du säkert vet eftersom du har en systemkamera så tar den inte någon bild om den inte lyckats fokusera på något…
Ska man fota i bäckmörker måste man slå om objektivet till manuellt fokus, då kan man fota närsomhelst eftersom kameran inte bryr sig om hur du fokuserat…
Det här vet du ju säkert redan dock, annars hade du väl inte köpt en kamera för fullvuxna människor
Eller tar jag fel?
Uppdatering : Biblen la min dotter fram igår innan hon la sig och nu i morse när hon vakande så var biblen öppnad
. Hon blev lite skraj när hon såg det.
#15 det är möjligt de kan vara så. Jag hade inte haft den så länge när jag skulle ta kort och har väl igentligen inte satt mig in i den rikigt ännu
.
*puttar*
Ja verkligen mysko det där du. Vet inte riktigt vad man ska tro.
Har du uppmärksammat den nya forumgruppen?
Nä, det har jag nog inte gjort. Vilken är det?
oj vilken stark ande detta var… ögonen är jättetydliga och ljuset tyder på att den söker..
jag håller med de andra… en bibel och en bön… om dt är en jobbig ande så vil den inte vara kvar då… lägg nåt tungt på så den inte kan bläddra….

#22 Man ser konturerna på två personer bättre när den är uppljusad tycker jag. Verkar dock som att de har något bakom sig, ingen aning om vad det skulle kunna vara dock… Första tanken gick till vingar 
But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.
Ja, det ser lite märkligt ut
Pröva ljusa upp den andra bilden med.

Jag känner här en man.. han vaktar eller vakar antingen över er eller över huset, Han vill inget illa .. Får även upp en kvinna, lite timid och blyg..
Vad är detta för något med mig idag? Har förvisso träffat ett medium idag.. undrar om jag är ovanligt öppen eller något..
#26 Det där såg ju väldigt konstigt ut, vad det nu var för något 
#27 hmm, undra vem de kan vara…
Är det bara jag som ser ett par ögon till i #14? Lite längre ner i vänstra hörnet…
(Hej hej, ny här :P Kikade bara in och tror jag fastnat lite… ^^)
Sen tycker jag för övrigt att det ser ut som två personer bredvid varandra på de uppljusade bilderna, en stor och en lite mindre, och båda har vingar.
Jag ser då inte till några ögon! Välkommen in förresten! =) Visst, det är lätt att man fastnar här för det är rätt så ovanliga grejer! Bara roligt med nya!
Jag ser däremot de där med vingar!
Min dotter kille var på besök och när vi satt och snackade i tv-rummet så hade min dotter kille "sett" en man i vårt storarum. Så du #27 är nog inte helt ute och reser 
jag kände av honom för ett par dagar sedan…