Poltergeist
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vad tror ni om dessa då?
Kram
Ha en bra dag! // Pernilla
Det här är från samma kille som klippet som kommer efter det här.
Det här är den film jag hittills har tyckt varit bäst av de poltergeist-filmer jag sett.
Jaa, som vanligt vet jag inte vad jag ska tro, men om det inte är fejk, så är det ju riktigt läskigt….
Vågar inte titta för jag 'är själv hemma xD
//Elin
Usch, stackars hundar. I den sista filmen verkade den under sängen ju verkligen känna av något. Bra filmer, de två sista.
nja..de filmer verkar inte vara så trovärdiga. Han kan ha haft ett kommando på hunden om att stanna under sänger eller gå in under sängen, de andra två djuren verkar inte så rädda? Sedan kan man lätt fixa så att nåt trillar på ett mysitiskt sätt..någon tråd han drog i kanske? Varför just när han lämnar kameran? Tända och släcka inte så svårt…inte heller att röra kameran utan att man själv syns..
Jag vågar inte titta för kl. är runt halv 2 på natten typ… och jag sitter ensam i ett mörkt rum (iof. tv'n på) och ensam på nedervåningen… Men Poltergeist, egentligen vad är det… något med spöken, för jag älskar och läser Harry Potter - där finns ju en Poltergeist som är typ ett spöke, vrf säger dom inte då spöke åt "han" ? SKillnader?
Du kan läsa om dina funderingar Wera i artikeln "vad är ett spöke?" här på spökbilder.