De var nog nåt som förföljde er den verkar ju flyttat på sig i allafall..
En efter hängsen en ..
Jag vet inte riktigt vad den där stora är för inuti ser den ju ut som damm men det där regnbågsliknande skenet utanpå tycker jag tyder på något andeliknande. Men jag är desto mer förrundrad över den lilla röda orben i kommentar #1. Och de grejerna jag har ritat pilar mot i den första bilden. VAr det kallt där så att det är nåns andedräkt som syns?
Ha en bra dag! // Pernilla
Det är lite konstigt det där för att det är ett övergivet hus så att dörrar står öppna och sådär, men när man kommer in där så är det varmt man fryser ingenting när man är där, även om det är kallt ute, så nej det är ingens andedräkt som syns.
Hm…mysko. Det ser ut att gå i sidled också litegrann.
Ha en bra dag! // Pernilla

nu ser jag de du såg pernilla.
pga pilarna skrattar
jag kollar bara efter orbs jag.
mysko verkligen..
Lägg ut bilderna från igår linda : ) kan ju blir lite intressant och se vad folk tycke om dom
Jo ska göra det:) tänkte bara få orken att gå ut till bilen först:P
Hehe okej. så du har vaknat nu? Peter har int vaknat än : P stod och bankade på hans dörr som en tok för han skulle vakna. men nej. Det är visserligen inge fiske väder iallfall. vi skulle bli titanic II om vi åker ut på sjön nu..
Hahaha, attan ja som inte har kvar titanic låten på mobilen :( heheh:P
Du förresten ja hitta inte din ficklampa så ja kunde inte ladda den:(
Hehe de förstår jag. Den låg i min fick märkte jag imorse : P
Hehe, jupp och imorn så ska ja engagera mig i att lägga in dom nya bilderna också hade ja tänkt:)