Spooky
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Bidrar med en film som jag har satt ihop. Det är filmat hemma hos mig med webkamera.
I det andra klippet ljög jag visst och skrev att jag stod i duschen men det gjorde jag inte. Jag satt i köket och drack oboy. 
Enjoy!
Ha en bra dag! // Pernilla
Läskigt.
Jag hade nog inte vågat lämna webcamen igång om jag var du ;)
Jag tycker att det är rätt så spännande. har dock slut med utrymme på min dator så jag måste göra mig av med en del om jag ska fortsätta.
Kram
Sägs ju att djur har mkt lättare att se samt barn.
jag tror de finns ngt där jag som katten reagerar
Vad konstigt ljud, känns som något övernaturligt:S:O

Kolla sista klippet under stolen där är två som skriker åt varann , det ser ut som en man och en kvinna som grälar……
Du har väl ingen liten tv under stolen, som står på ?
Nej det har jag inte. Det är ingen stol heller…det är ett litet bord. Kan väl kanske bara vara ljuset och pixlarna som gör det..eller?
Humm.. ser det dära på sista klippet. Ser inte alls ut som om det är ljuset och pixlarna. för det är ju bara lite ljust där och inte runt om.. det formas presis inte till så eller? Konstiga är att dom är så små ;s
Jag har bara min webcam att filma med. Där står 2 st svarta väskor skulle jag tror, kan det vara ljust mellan dom kanske?
Jag kanske bara inte har den där speciella synen… ;)

#6 Såg inte att det var ett bord… , mina ögon fastnade bara på de två små som diskuterar vilt. Man ser dem i helfigur med ljusa kläder, typ kåpor.
#11 Jag såg dem också. Men det är inte katterna som sitter där?
#8 Det är precis efter att det kommenteras att det inte kan vara katterna som åstakommer ljudet för då skulle kameran flyttat på sig.
Popcornett
Ritva
"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."
Jag tog ett foto på det stället där ni påstår att det är 2 personer om diskuterar någonting. Kan någon ringa in var dom är?
#13 Var är bilden?
Ritva
Jag har svårt att se det. Men de där ljusa fläckarna har nog en rimlig förklaring. Under bordet finns en till ljus platta där jag brukar lägga kollegieblock m.m. och det kan mycket väl ha legat någonting där som ser ut sådär. Jag vet inte alls faktiskt.
#17 Jo det ser ju lite konstigt ut men när man ser videon så rör de sig, så jag började fundera på om det var katterna som var där?!? Lite svårt att se när det är dålig skärpa…
Ritva

#16 Ja "någon" det var jag det // Ann
Kul at du ser, Popcornett….
Det var precis där jag menade…
Hoppas du också ser dem, Pernilla….
#19 Sorry! orkade inte börja leta efter namn just då, men jag visste att det var någon "ann´"
Jag ser bara ibland när det syns på bilden. Det vore kul att kunna känna av bilder oxå, men det kanske kommer såsmåningom!
Kram Popcornett
Ritva

#20 Det är lugnt !
Att känna av bilder, det kommer…
Kram // Ann
Skulle vara kul om du vill skaffa en bättre kamera, jag ser bara pixlar och "blurr" i dina videofilmer, men är väldigt nyfiken! 
Jag kommer inte att filma något mer här hemma. Har min son hos mig numera om nätterna och vill inte skrämma upp varken honom eller mig mer än nödvändigt.
Vi får se i framtiden.
Kram
#24 Ha ha, jag känner igen det där!
Mina svärföräldrar har ett köpt ett gammal hus som de rustat upp. Och där finns det en gammal man och en gammal kvinna. Mannen syns bara till på nedre våningen och kvinnan håller mest till i sovrummet på övre våningen.
Ju mer jag tänker på det när jag är där, desto mer "spooky" känns det…

sådär som det ser ut ovanför en varm väg, bil på sommaren.. sådär som är som vågor i luften är det väldigt mycket av!!!
ALLTSÅ det är ju ett ansikte och väldigt mycket vågor i luften i det hörnet som katten tittar åt.. i början och syns tydligast sedan när katten ligger ner och det är oxå ett ansikte i mattan som rör på sig bredvid katten när katten ligger ner.
Men det är som jag ser det..

Ja väldigt vilken konversation de har de där två under stolen. man ser ju riktigt två ansikten som pratar.