Död pixel?
Min son tog detta foto och till höger i bilden kan man se 2 konstiga saker.
En ljus prick med ett ljust fält kring sig och ett till ljust fält på det vita på det lilla bordet som skulle kunna vara vanigt damm. Det tycks vara fläckvis suddigt på bilden också så jag tänkte att kanske sonen varit på linsen med kladdiga fingrar men resten av bilderna blev jättebra och jag har kollat linsen, den är ren.
Kram
Ha en bra dag! // Pernilla
En mycket svag orb…men vet inte vad det är..om ljusa orber säger en del att det är en energi som håller på att manifestera sig…
U R us
Funderar mer på den där orangea saken som är till höger i bild på väggen.
Ljuse kan ju busa rätt så mycket..kan det vara så att det oranga ljuset från lampan på väggen reflekterar sig i linsen på något konstigt vis?..
U R us
Oj…jag vet faktiskt inte.
heheh det där med "död" pixel..det stämmer ju på ett sätt..om det är en orb--
Ok det var ett dåligt skämt men 
U R us
Hahaha…..men det är lugnt, jag har dålig humor! 
Choklad du är så rolig…
Hittade en till mysko grej på ett foto, dock inte taget samma dag tror jag.
Men här handlar det om det där grå som liksom kryper upp på väggen på lekstugan. Det är samma färg som det som speglas av väggen i golvet men lekstugan i sig ser inte ut sådär. Jag äger ingenting som ser ut sådär som kan ha stått ivägen och då av ett sammanträffande ha varit samma färg som avspeglingen av väggen i golvet och dessutom halvt genomskinligt. Lägger upp en bild till sen så ni får se skillnaden.