Två bilder
Vad är det med bilderna?
Vackra var dom iaf!
kram
Ha en bra dag! // Pernilla
Det är nog ansiktet hon menar? och att det dök upp när de pratade om den döde vännen?
3# Ja , ber om ursäkt att jag inte precicerade mig.
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus
#4 Det tycker jag inte du behövde göra för "ansiktena" syns hur tydligt som helat

MVH Sofia
Fint ansikte:.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Wow, det var coolt!
wow, tydligt… Känner du igen din döde vän eller är det nån annan som visar sig…?
Det måste vara någon annan, Detta ser ut som män , men vår döde vän är en kvinna,
MVH Sofia

i den bilden länst ner kan jag se ett ansikte tydligt, och den första tycker jag ser ut som en ängel med vingar
häftiga bilder.
Farsgubben hade en gammal vän i Tärnaby/Hemavan. Denne hedersman var ofta ute i fjällvärlden.
Denne man och två same-gubbar i samma ålder, skulle övernatta i en kåta i fjällen. De hade en brasa tänd som var brukligt. Dessa tre gentlemen satt och berättade historier ur livet … Ganska säker så höll de värmen också med en ev stark dryck.
En av de gamla samerna påstod sig se ett ansikte i elden! Farsgubbens kompis var lite tveksam, med de kände en viss rädsla …
Vad tror ni om detta?
12# Det tror jag absolut på.
Man kan se mycket i eldar.
Jag är inget medium eller så, men jag tror på allt inom det mediala och spöken och så,
MVH Sofia
Jätte fina bilder! Tycker det serut som ansikten i båda bilderna :)
Materia kan ju ta sig uttryck i fyra olika former ….
Stelnad form, (ex v metall), flytande form, (ex v vatten), gasform (ex v syrgas), och plasmaformen (ex v elden) …
Eldens natur är ju den vi känner minst, då den är svårast att få ned i ett provrör. Den är ju mycket energirik också, så det är nog troligt att det kan finnas vissa saker i elden ….
Ser ut som ett ansikte som ler?
Jag tycker den första ser lite elak ut, den andra bilden ser mera ut som nåt djur…
Jag har massor med Eldbilder, Kanske ska lägga ut några fler =)
MVH Sofia
Ja, det tycker jag du kan göra, Sofia! 
Gör gärna det Sofia!!! Spännande!!!
#18 Jag tycker den andra bilden liknar ett lejon.. Så det är inte bara du som ser ett djur där