Arg man
Vill först skriva grattis till den nya sajten och det går redan för full rulle här
Jag har lyckats få en spök bild ;) I mina ögon ser han inte snäll ut. Bilden är tagen med min mobil som har 2 megapixel :/ Men tänkte bjuda mig på den hära bilden (:
Här hemma spökar det, mäst jag som märker av dom. Men lyckats inte få bild på dom
Men ska försöka ;D
P.S Bilden är tagen i en riktigt gammal buss och inte hemma hos mig. Och den är inte redigerad eller något!
oj det var en riktigt läskig bild…. usch jag får rysningar…
Tack för lyckönskningen!
Det var en intressant bild. Vad var det du fotograferade egentligen?
Kram
Ha en bra dag! // Pernilla
#3 förstår inte din fråga
Den är iaf fotograferad i en buss, en gammal buss, och jag satt själv där inne och så han som körde. Och det var vinter då för kl var bara 16.00 runt den tiden men det var kål svart ute ändå. Och fotograferad med min mobil, W880i.
#5 jaha, nej jag såg något nästan längst fram vid bussen och jag satt längre bak. Så jag gick fram och stte mig vid sätet bredvid jag såg något och så tog jag några bilder och dom andar ser man inte något nästan men så fick jag den hära bilden och då såg man så tydligt så jag blev verkligen rädd och flyttade ända längst fram vid buss chaffören 
Hjälp, han ser ju jätteläskig ut ju! Jag hade också gått fram och satt mig vid busschauffören , eller ännu hellre - hoppat av bussen!!
mvh isa

Det här var verkligen en tydlig bild!
Känner en ilska , en man som är missbelåten med livet som han blivit orättvist behandlad av någon eller kanske av livet självt. Creeeepy
När hände detta? Och är det där orginalbilden?
Verkligen en intressant bild må jag säga. 
#10 förra året på vintern hände det. Ja det är orginal bilden, inte gjort ngt alls med det!
Får jag tillägga att bilden helt riktigt är tagen med en Sony Ericsson w880i men inte förra året utan 071212 och redigerat i Adobe Photoshop 3.0 CS 081126
Och nu då. Kommer bortförklaringarna eller hur hade du tänkt dig?

Det kanske bara är ljuset som är redigerat. Veero kanske menar att det inte är gjort något med själva motivet men ljuset kan man ju ändå ändra?!
Och vad det gäller årtalet kan man visst "tänka fel" när det gäller årstider. Veero menade säkert "förra vintern".
Bara så att det går fram vad jag menar med att motivet skulle vara ändrat så tar jag en bild som förklaring.
Här har jag klonat in hår från en annan bild av mig så att det ser ut som om håret öven växer i pannan på mig. Det är att mixa med motivet.
Men att ljusa upp det är väl ingen fara? De olika ljusa och mörka nivåerna finns väl ändå i kortet, eller?

spännande bild..ryser..
Så var det nog givetvis. Att jag inte tänkte på det. Jag dum, ett år hit eller dit redigerat eller inte…
Den där bilden. Du har ingen annan från någon annan vinken.

Ständigt dessa motgångar.

veero!! Du kan det inte vara så att du fick chaförens spegel bil i rutan.
nej jag såg något nästan längst fram vid bussen och jag satt längre bak. Så jag gick fram och stte mig vid sätet bredvid
Det var bara en tanke som slog mig..
Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jodu MacGallon..livet är hårt mot dom hårda! 
Ja det är bara att ta fart i uppförsbackarna!