Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettövrigt
Läst 1441 ggr
maribell
2

Numerologi

Räkna ut ditt personliga år m.m 🌺

http://www.annikalangle.com/ar.htm

Magi-cat
1

Gott Nytt År, maribell, och tack för länken!

Jag brukar läsa om personliga år i Ylva Trollstiernas "Tarot steg för steg", kan också rekommenderas.

2014 = Sjuans år, Vagnen i tarotleken. Ett år med full fart framåt?

För att få fram sin "årsläxa" för i år lägger man samman 2014 + födelsemånad + födelsedag.

✨🌛☀️

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

maribell
1

Gott Nytt År till DIG också, alltid inspirerande Magi-cat.☀️❤️

Jag har nummer 7 som mitt själsnummer, undrar om det krockar med årets siffra nummer 7 eller…. min årsläxa är iallafall nummer 6. Kanske blir bra iallafall.

Magi-cat
1

Tack! ❤️

Jag tror inte det krockar, efter vad jag lärt mig, snarare sammanfaller och förstärker. Så det är nog bara bra! 🙂

Magi-cat
2

Om sjuans "årsläxa" kan man läsa i Tarot steg för steg:

"Ett år av frigörelse, det här året kan man göra något helt oväntat för omgivningen /…/
Omgivningen har liten betydelse ett sånt här år, här är det jag som gäller och allt det som jag vill göra.
Men går sin egen väg, satstar på det man tror på och lyckas för det mesta. Det här året vill lära dig tro på dig själv."

maribell
1

Låter som om jag ska bli lite mer egoistisk i år, och tänka mera på mig själv. Det ska bli trevligt, skulle kunna tänka mig att resa till Scottland och vandra några veckor och sova över på bed and breakfast ställen.  Spännande !!!! 😎

Astell
0

2:ans år väntar 🤪😉

Magi-cat
1

Tvåans år enligt "Tarot steg för steg" är ett år då man strävar efter balans. "Man kan komma i kontakt med många kvinnor det här året, då dess energi gör att man drar till sig den feminina energin. Man kan tycka om att vara i gemenskap och i rolig utveckling, att komplettera tidigare kunskap via ex kursverksamhet. Ett år som ger en möjlighet att hitta sin inre balans."

Tvåan är Översteprästinnan i tarotleken.

#5 Resa till Skottland låter som något helt underbart!!

Tant Grön
0

3:ans år, och så är jag en sjua. Vad betyder det? 🤔🙂

[Olaf]
0

Åttans år blev det för mig.