Läbbigt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Är den här fejk eller äkta? Vad tror ni? Många tycks tro den är fejk bland annat för att mannens dialekt inte är riktig Colombiansk…men det tycker jag är lite ovidkommande. Om det är fejk så tycker jag den är bra gjord. Varning för känsliga tittare.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Oj det var bara första delen här kommer tvåan
Va söt den va !!!😮
vågar inte se 🤐
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Jo liiite granna söt var den…eller inte.
Stackarn. 😢
Ja man tycker synd om den.
Vad tror ni ? Äkta film eller fejk? Tycker inte det ser fejkat ut, men man vet ju inte, folk kan trixa till det.
Är det hundarna som biter ihjäl den eller var den död innan? Jag tyckte ju att den rörde på sej bland buskarna. Svårt att avgöra om det är fejk eller ej…men jag tycker nog att ser trovärdigt ut.
😎
fejk
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Först skjuter han ser går hundarna loss på varelsen. Jag tycker också det ser äkta ut.
#7 Fejk? Helt säker?
Tja, hur ofta har en fattig farmare med sig ett TV-team med sig ute i bushen? Inte så ofta.
Och varför skjuter man som en galning innan man en ser vad man skjuter på? Det kunde ha varit en förvirrad gamling från byn.
Jag har så svårt att tro på nånting alls som är uppe på youtube.. Så jag säger fejk av samma anledning som Draken gav oss :)
☮ and ❤ among each other ✿
#10 Men det är bara en kamera, det kanske är typ brorsan som filmar.
Och dom kanske hade fått tidigare besök av varelsen och var beredda?
OM det hade varit ett filmteam så tror jag att filmkvaliteten hade vart bättre än vad den är. Så det bara amatörer som filmat.
Bara en tanke jag fick. 😉
Amatörer som fejkar.
Då kvarstår frågan, varför skjuter mannen som galen?
Det kunde varit ett barn eller en förvirrad.
De KAN ha sett denna innan men inte fått tag i den…
Men vad vet man..😉
Kan vara fejk eller inte.
Jag vill inte tro att det är fejk. Varför skulle det inte finnas sånna här? 😎
För mig står det helt klart att det är fejk. Om man ser på hundarnas svansviftningar och hör på dess gälla skall (som indikerar glädje) så verkar de känna den person som ligger gömd i buskarna.
Figuren som sedan visas ser ut som en rutten kropp efter en apa.
Det jag kan tycka ser läbbigt ut är tentaklarna på huvudet som ställer sig upp, av rädsla? Eller kan man fejka det också? Jag vet inte i alla fall.
Nä, det där tror jag inte på!
(som ny medlem härinne så håller jag på att kolla in sajten. Det kanske dyker upp "gammal skåpmat" för er som varit med ett tag. Tyckte det var skoj att "botanisera" runt lite bland de äldre trådarna)
#18 du är så välkommen att botanisera! 🌺🙂
Det är bara trevligt om du tittar igenom vad som finns….
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Jag som arbetar med special-effekter har både läst och fått klart för mig att detta är fejk. Dom använde sig av delar från kycklingar för att få ihop den kroppen :)
Skräckfilm - Hårdrock - Min blogg - Last.Fm