Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettövrigt
Läst 2275 ggr
[Mia-Li]
10

Tack Magi-cat!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill tacka vår kära värd Magi-cat för vad hon gör för denna sajt.
Hon är en klippa och jobbar för ett bra klimat på OF.
Hon har ofta spännande trådar.

Kram på dej vännen och tack för att du är du.

Magi-cat
1

Tack Mia-Li!🌺❤️

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Fjäril
8

Ja tack till en av mina finaste vänner här på iFokus! 🌺

Jag har sett/läst och tagit del av det som har skett i (vissa) trådar och det skär i mitt hjärta! - jag är en av få som har fått äran att lära känna Magi-cat mer än (enbart) via trådar här på iFokus och det är ledsamt att se/läsa om hur man feltolkar henne gång på gång 😕

Magi-cat är en klippa på många sätt, hon är inte bara allmänbildad, utan även klok, varmhjärtad och en riktig vän. 

Jag vill också säga att när jag ibland läser trådar (utan att deltaga själv) kan jag förstå varför vissa misstolkar Magi-cat (och vise versa) eftersom man i en diskussion inte läser/tolkar på annat sätt än hur man själv ser på saker. Med andra ord kan "vissa" vara lika "dumma", hårda och allt möjligt mot Magi-cat, ur andra (ögons) perspektiv.

Magi-cat, jag vet att du vill alla väl, jag vet hur du alltid talar gott om andra, och hur du "till och med" under situationen som rådde mellan dig och Maikailoa (jag vet inte om vi/jag ska diskutera andra medlemmar så här?) försökte skriva sakligt (i medlingen vi försökte genomföra) och aldrig ett ont ord om honom.

Jag är så innerligt ledsen över missförståndet som har skett och jag vet att Maikailoa är säker på sin sak (vilket jag respekterar) eftersom Maikailoa har uppfattat det så. Ni är fina personer båda två.

🌺

Sajtvärd på Övernaturligt

Farwuq
5

Katten är 👍🌺🏆✨

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

blessingstoyou
3

Instämmer med föregående talare!! Katten är en kanonvärd! Läser här nästan varje dag.

Gahella
9
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, jag håller med 🌺

Katten du är en av mina absoluta favoriter härinne på iFokus, alltid lika fin och respektfull i tonen oavsett hur jobbiga diskussioner du än hamnat i. Alltid lyssnar du på dina medmänniskors olika perspektiv och sätt att se på saker och ting.

Och jag tycker du är helt beundransvärd i ditt tålamod och tolerans till andra människor, aldrig är du nedlåtande, dryg eller spelar över och du har även förmågan att syna dig själv och be om ursäkt. Hur många kan det?

Du är alltid lika påläst och helt outtröttlig i din kunskapstörst och din vilja att dela med dig till andra av allt du vet, eller fått reda på.

Och hur många spaltmeter med beröm jag än skriver så kommer du aldrig bli mallig, för det är du för ödmjuk för.

Är så glad att det finns såna som du, och att jag fått lära känna dig finaste katten 🐱❤️ 

Kraam!

[VSK]
4

katten är super, oavsett sajt 🙂

Magi-cat
6

Tack alla! 🌺❤️ 

Och tack till er själva! ❤️🌺 För vad ni skriver, för att ni deltar, för att ni ÄR!🏆

[Olaf]
5

#5 Du sa det jag skulle vilja säga. Nu behöver jag inte det. Håller med till fullo!

[KosmosBill]
7

Håller med. Magi-cat är en av de klokaste och mest sansade personerna på nätverket.🌈

Magi-cat
1

Tack alla rara goda människor som skrivit här!🌺

maribell
2

Ja, du är fantastisk!!!🌺

Magi-cat
1

…till dig maribell! 🌈☀️Tack!!❤️🌺