Gällande Sasserson och Peratt.
Då det antagligen blev off-topic i ämnet om deras nya forum så uppmanades det att man skulle starta en ny tråd för diskussion om dessa herrar.
Varsegod men håll en god ton. 😃
Det som känns mest relevant i mitt tycke är just att man ska behöva använda sitt namn och bild då skeptiker tidigare blivit både uthängda och liknande av herrarna. I och för sig är det väl ett bra sätt att hålla anonyma skeptiker och meningsmotståndare ute. Folk som däremot redan står för namn och bild kan man väl helt enkelt neka inträde?
Även om jag vore en av deras största anhängare - skulle jag aldrig i livet registrera mig på deras forum, när det krävs att man outar sig och publicerar riktig bild på sig själv.
God-tonig VARNING!
Känns väl som att anonymiteten är viktig. Vill någon veta vem jag är så kan man fråga mig. Men jag tycker inte om det som ett krav för att bli medlem för ett forum. Speciellt inte med deras historik. Kan väl säga att jag skulle tycka detsamma med ett skeptiker ditto.
**Låser denna tråd då det tydligen finns en tråd om samma, inne på SiF som ni kan diskutera i.
**
Räcker nog så gott med den.