Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketter: sajtenifokus
Läst 1119 ggr
Magi-cat
3

Snart 1400 medlemmar!

Otroligt glädjande denna kyliga vårvintermorgon: vi är snart uppe i 1400 medlemmar på Oförklarade fenomen!

Det finns stor chans att vi blir 1400 under dagen! 🌺

Vi som huserar i sajtledningen är jag, Magi-cat, som Sajtvärd och Mia-li (f.d. mia-38) som Medarbetare. Vi hälsar alla dagens nya medlemmar hjärtligt välkomna med en 🌺! En till alla "gamla" medlemmar också 🌺, ingen nämnd och ingen glömd.

Ni är alla så viktiga för oss och sajten och vi hoppas att ni ska finna någon intressant fråga att fördjupa er närmare i. Skulle ni inte göra det - starta gärna trådar! 🙂

Sajten hette tidigare Spökbilder iFokus, innan den bytte namn till Oförklarade fenomen och därmed blev "bredare". Sedan dess har det inte avhandlats så mycket spöken och -bilder, men du som är intresserad av det hittar säkert massor bland äldre trådar.

Det är vår förhoppning att alla känner sig välkomna här. Det är ingen egentlig "troende-sajt", så även skeptiskt lagda är välkomna att delta, om man själv vill vara med och bidra med diskussioner, tankar och spekulationer. 

På iFokus pågår hela tiden förändringar och förbättringar. En väldigt bra funktion är anteckningar: klicka ctrl + shift + A, så har du ett eget anteckningsblock på sidan! (Glöm bara inte att spara, innan du stänger…)

Vidare kommer insider-funktionen att förändras. (Det lilla i:et vid en del användares avatarer) Man ska kunna förtjäna Insider (som ger ytterligare funktioner och fördelar) genom att helt enkelt vara aktiv.

Guldmynten får ni heller inte missa: Klicka på det lilla Guldmynt som ibland dyker upp i högerspalten. Med sparade guldmynt kan ni sedan skicka hälsningar till andra ifokusmedlemmar!

Ha en skön dag och hoppas solen skiner på er också!☀️

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Fjäril
2

Oj så roligt! Det är en finfin sajt med underbara personer som driver den - så det är inte konstigt om sajten växer!

Heja er!!

🌺

Sajtvärd på Övernaturligt

Magi-cat
0

Tack så mycket allra finaste Fjäril!! 🌺

☀️🌈✨

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Magi-cat
1

NU är vi 1400 medlemmar!!🌺