Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketter: sajtenifokus
Läst 2810 ggr
Magi-cat
5

Om Oförklarade fenomen.....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är det den 31 januari 2013 och ett år sedan jag blev Medarbetare här. Då var Mia-38 Sajtvärd. Sedan bytte vi roller och Mia fortsatte som Medarbetare och är en verklig "klippa" här.

Det har varit ett spännande år och framför allt mycket lärorikt. Många intressanta diskussioner har förts, trådar av vitt skilda slag har kommit upp, i just den mångfald av ämnen jag önskade.

För det allra mesta har diskussionerna förts i god anda. Man är inte alltid ense om allting och det vore för trist om det vore så. Som att prata med sig själv liksom.

Min önskan med sajten var att i stort sett alla med en nyfiken syn på olika företeelser skulle kunna mötas här, lägga ifrån sig manteln av förutfattade meningar och hoppa över de vattentäta skotten och diskutera allt som är mer eller mindre (o)förklarat i denna underbara värld. Det har gått "så där", kan man säga, i alla fall ibland. Det kanske var en naiv vision. (Det är tillåtet Glad)

Det finns mycket kvar att göra, mycket mer att läsa och skriva om i detta oerhörd fantasieggande och kreativa spektrum vi kallar verklighet. Jag gillar det. Hoppas du som läser också gör det och vill fortsätta delta.

Vad vill DU läsa om? Vad fattas för att sajten ska vara en DU gärna återkommer till? Vad vill du bidra med?

Vad har varit dåligt? Har något varit hyfsat? Vad har du reagerat på?

Jag lägger ner pennan en stund och låter er spåna fritt utan att jag lägger mig i. No limits. (jo, inom regler och allmänt folkvett, förstås. Inga hetsiga diskussioner utan en spegelvägg där du uttrycker vad du känner.)

Alla synpunkter välkomna! Skriv av dig!

(bild från publicdomainpictures.net)

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[lucke]
6

Vill bara säga grattis till ditt 1-årsjubileum, tycker att du är toppen som sajtvärdGlad Även övriga Medarbetare ska ha en eloge och denna sajt är en av de trevligare på iFokus tycker jagOskyldigGlad

Fjäril
5

Ja grattis till 1 år på en minst sagt spännande och lärorik sajt - och tack till fin/fina Medarbetare och en fantastisk värd, du Magi-cat!

Jag tycker sajten är bra som den är. Den/ni tar upp intressanta ämnen som man gärna läser och följer.

Fortsätt så, kan inte bli bättre! Glad

Sajtvärd på Övernaturligt

blessingstoyou
4

Jag instämmer med de andra. Du är en supersajtvärd och jag läser med glädje här.

Så grattis på ettårsdagen dåråSkrattande

Farwuq
2

Grattis

Skrattande

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[mia-38]
2

Håller med er andra…Magi-cat är en supervärd. Och grattis till ettårsdagen…Kyss

Ghosthunter
4

Först vill jag också säga grattis och magi-cat och mia är toppenbraGlad

Här finns en hel del intressant att läsa om. Men om jag får lov att vara lite kritisk, så tycker jag att det är en aning för mycket förklarade fenomen istället för oförklaradeTungan uteKyss

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Magi-cat
3

Tack alla! Vad rara ni är! Skrattande

#6 Man FÅR vara kritisk, Ghost! Det var meningen man skulle skriva vad man ville….Glad

Ghosthunter
3

Tack katten….men som sagt, annars ser det bra ut!!Flört

Värmland"

Magi-cat
0

Inga fler synpunkter? Är det bara Ghosthunter som vågar skriva något kritiskt?

Var inte blyga nu! Glad

Ghosthunter
0

Hahaha….jag är nästan ännu värre utanför nätet. Medan andra har tigit så har jag aldrig varit rädd för att säga det jag tycker. Jag har t.o.m fått sparken från jobb p.g.a min stora käftSkrattande Om man vågar att kritisera och säga vad man tycker så är man ärlig och jag vill vara ärlig!Flört

Värmland"

Magi-cat
0

Ärlighet varar längst! Flört