Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikett: mysko-grejer
Läst 1080 ggr
Magi-cat
0

Vem märkte fåren?

Hundratals får i England har av okänd anledning blivit märkta med en smiley-symbol!

En intensiv debatt har enligt uppgift utbrutit om orsaken till detta oförklarade fenomen.

'It is like crop circles - but on sheep.', säger en bonde.

Fåren själva verkar ta det hela med ro, eller möjligen bä…….

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2264281/Just-grin-baaaa-Mysterious-smiley-face-symbol-sparks-internet-debate-appearing-hundreds-sheep-country.html#ixzz2IJzACaBp

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

SoKawaii
1

Tror att om det inte var människor som gjort det så hade "de" nog gjort ett mer kryptiskt märke än en smiley ^__^

"Do small things, with great love"

Gahella
1

Men shit och på så många ställen!

Men tror inte att det Ets, det måste vara några människohjärnor som kommit på det här, kan inte tänka mig annat.

SoKawaii
0

Ser riktit coolt ut. Tror också att aliens använder sej av lite mer avancerade "verktyg" än sprayfärg ^__^

Ramiraz
0

Det är ju inte så lätt att få tag i ett får, för dom springer ju på rätt bra, så dom måste ha lagt ner en himla massa tid på att fånga djuren först??

SoKawaii
0

På natten är de lugna och kan hanteras lättare. Det går fort att i stort sett gå förbi fåret, hålla fram en stencil och spraya lite fort.

[SnowMaiden]
2

Är säkert bonden själv som haft någon slags stor stämpel. han smitt i trä och sen bara sprungit omkring och duttat.

SoKawaii
0

Hahahahahaha! Vilken bild jag fikk i huvet nu! xD

Magi-cat
0

Det var på flera orter, så det var fler bönder som duttade isf. :-)

[SnowMaiden]
1

hahaha de kanske hade en klubb och var trött på vem som kastade stöveln längst så de kom upp med vem som tryckte stämpeln på alla sina får på kortast tid….hej människor har kommit upp med värre ideer och konstigare

Magi-cat
0

:-D

Astell
0

Hahaha ja vad ska man tro? HäftigtGlad