Vad händer 2013?
Snart har vi klarat oss igenom 2012.
2013 - vad händer då?
Delge era egna förutsägelser i tråden, och hur ni kommit fram till dem. Eller andras.
(bild från publicdomainpictures.net)
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Jag siar att under det året vaknar alla skeptiker och de ser ljuset och i gemensam kör utbrister de -Va fel vi har haft om ufon, Homeopati, healing, vacciner osv osv….;D (Obs skämt!)
Ja det får bli vad det blir med det men jag hoppas fler börjar lyssna på andra sanningar och framför allt på sin egen och vågar stå för den oavsett….
Go Fortsättning allihopa
God fortsättning, Gahella!
Är övertygad om att folk inte kan blunda för vad de ser på skyn under 2013. Fullt av ufo:s
Man kommer att vakna vare sig man vill eller inte på så många områden.
#3 ok, fullt av ufo:s alltså.
Något mer? Vad gör ufosarna?
Skapar en medvetenhet hos folket att de finns.

#5 De vill till varje pris betona för allmänheten att de finns, men har egentligen inget ändamål utöver det? Så utomjordingarna beter sig som någon slags intergalaktisk Björn Ranelid. 
Medarbetare på Skepticism, Vetenskap och Andlig Skepticism
Deras ändamål är bortom din horisont Jonas, så att du uttalar dig om att de inte har något ändamål är bara löjligt.
Mayakalendern är fortfarande aktuell! (om nu någon trodde något annat) Är 2013 det intressanta året i själva verket?
http://solinvictus.bloggsida.se/betraktelser/mayakalenderns-kod-knackt
#10 Woow, va spännande ! Ytterligare en till verkar vara på ingång enl. artikeln.
Med tanke på hur det ser ut nu på vår planet med miljöförstöring, överbefolkning, ekonomi som inte fungerar, och för att inte tala om dessa fruktansvärda krig som sker i Allahs och girighetens namn,
så drar jag slutsatsen att något kommer att hända för att räta upp balansen igen. Vad exakt detta är tror jag finns i många händelser, men det viktigaste är att vi människor når insikt, och för att kunna göra detta måste vi alla öppna upp våra hjärtan. Vi måste sluta skylla på varandra och istället ta ett gemensamt ansvar.
Magi-cat #9….hahaha….vilken rolig bild
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Jag siar att det kommer regna i sommar. (Tihi) 

Jag kunde inte låta bli. ( Stygga mig )
Varför förutspå? Jag önskar däremot att det blir ett harmoniskt och lugnt år. Kram på er.
Ber er att inte "okynnesanmäla" inlägg här inne. I de inlägg som blivit anmälda finns det inget som bryter emot sajtens regler. Man kan inte bara gå in och anmäla ett inlägg om man inte gillar personen.
/Mia
# 15 - David Wilcock har ju talat om detta länge, och att de kommer i vågor.
#1 Jag siar att under det året vaknar alla skeptiker och de ser ljuset
Vad är detta ljuset som ska och tydligen kan ses, finns det redan varför ser dom det inte nu
#18 Det är ljuset vi har inom oss.
Anledningen till att skeptikerna inte ser/känner det är att de sitter fast i vänstra hjärnhalvans labyrinter.
2013. Hä blir ett skojj år det..
Hahaha…KosmosBill…det var bra sagt: "Anledningen till att skeptikerna inte ser/känner det är att de sitter fast i vänstra hjärnhalvans labyrinter"
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Jag tror att många människor detta år kommer att förlösas från gamla mönster och ärr och "ömsa" skinn. Tror första delen av året fram till våren kan vara lite jobbig rent själsligt och känslomässigt.
Blir det en officiell disclosure att aliens existerar i år?
Läs här: 
#19 Hur vet man det?