Magiskt men sorgligt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Se den här videon utan att få en klump i halsen om ni kan.
Något förunderligt händer i den - men jag vill inte avslöja vad.
Se den!
Naaaeeee så sorligt! 
"…what madness is this…"
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Nä fyyy…..det var nära till tårarna.
Och hästarna…vart kom de ifrån? De ville verkligen skydda träden…

Åhhh, jag blir både arg och ledsen. Men det var något mystiskt och vackert med hästarna, precis som om de var trädens beskyddare.
Djupt tragiskt och galenskap…..
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Usch vågar inte titta…. för känslig just nu 
Ja visst var det onekligen magiskt att dessa vildhästar dök upp. Fullkomligt orädda. Det verkade som de tog farväl av träden eller som om de försökte skydda dem.
Tänker på hur den gamla tidens druider såg träden som heliga. Det att jämföra med dagens "upplyst rationella" galenskap.

Man skämms för att vara människa många gånger , när ska vi förstå något med våra "hjärnor" ?
Finner inga ord…. hur många gånger har jag inte sagt att
"djuren har högre inteligens än människan! Vi är de varelser som förstör vår jord medan de värnar över den."
Så har jag sagt många gånger och denna videosnutt har bevisat att jag har rätt (för mig)
Hästarna som kom för att värna och skydda träden, fick känslan av att de ville be människan sluta med det de höll på med och även att de sökte stödet hjälpen från den vita hästen, som den satte huvudet mot den innan den agerade ut med ett starkt gnägg och for iväg…. varför kan vi inte lära oss göra det rätta?????
Medarbetare på Druid & Shaman