Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettmysko-grejer
Läst 734 ggr
LitenPyssling
1

Jag gjorde det!

Läste ju inlägget om "vädermanipulering" och kom på en händelse som hände mig när jag var runt 5-6år gammal, jag och min 2år äldre storebror stod i dörren och kollade ut i solen. Bror skulle in men jag stod i vägen och sedan sa vi något som jag inte minns men något om regn var det.
Jag sa att jag kunde få det att regna och bror trodde såklart inte på mig, jag sa att genom att vissla så kunde jag få regnet att falla.
Han ville givetvis se, så jag visslade. Strax efter att jag slutat så började det faktiskt regna och efter det så var bror tyst väldigt länge men sa till slut - få det att sluta, det kan du i alla fall inte!
Jag sa jo, och visslade - det slutade.
Ett visslande till och det bärjade igen.
Efter detta så höll bror tyst och jag tyckte jag var as häftig, såklart!

Antagligen hade jag en enorm tur även om jag sedan det varit ute för liknande samt en dag då jag kände mig väldigt stark så uppstod det en himla kalabalik på himlen, molnen blev otroligt mörkgrå (ej svart) och det blåste som sjutton. Det värsta av allt var att det bildades mängder med virvelvindar (som minitornados) i molnen, man såg upp till 6-9st på himlen ovanför oss men inte på andra ställen - där va molnen bara mörka, ögonen i vardera virvel syntes extremt tydligt och det var enormt häftigt.
Jag tog aldrig kort på detta men jag vet att jag kände mig mäktig och stark den dagen av okänd anledning.
Efter detta har det aldrig hänt igen och jag vet inte vad som hände den dagen, men speciellt kan jag lova att det var!
Detta hände för ungefär 8-10år sedan.

Så nu till min undran, har ni gjort något liknande?
Har ni sagt att ni kan det och det och sedan faktiskt fått till det som jag exempelvis fick till med regnet?  
Vad tror ni gör att det händer?

-.::Mvh Evve::.-  Medarbetare på Kanin.Ifokus
----------------------------------------------------
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
----------------------------------------------------
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg

Maikailoa
0

Häftigt var det ju, och även en originell idé att komma på.

Kan dock inte minnas att jag lyckats med något liknande själv.