Tjej i fönster?
Visste inte om jag skulle lägga in det här under andlig utveckling, övernaturligt eller här, men ligger in det här eftersom det verkar mest passande..
I lördags såg jag en tjej i ett fönster, jag verkligen VET att det var en tjej där, men jag känner mig helt dum i huvudet när jag berättar om det.. Med risk för att verka heeelt dum i huvudet, så berättar jag detta ändå. Döm mig eller ej, det är upp till er. :)
Hon "berättar" på nåt sätt för mig saker, om sig själv. Fast jag vet inte alls mycket om henne, bara att hon har axellångt hår, är cirka 168 lång och väger mellan 60-65 kg, och att hon har en eller flera katter.
Varje gång jag är ensam, så är det som att hon försöker prata med mig.
Yay, nu låter jag ännu mer dum i huvudet.
Nej, jag är inte scizofren eller hör röster eller nåt, för hon pratar aldrig med mig, bara försöker.
Jag läser på hennes läppar, men det är som om hon pratar ett främmande språk, eller bara.. rör på läpparna.
Hon bor i detta huset. Det ligger en busshållplats ifrån där jag och mamma bor, eller där våran busshållplats är rättare sagt.
Så när jag skulle åka till coop och handla, så var jag väldigt tidig och tänkte att jag hinner nog till andra busshållplatsen, vilket jag gjorde. helt tomt där, och så kollar jag in i fönstret och ser en kvinna.
hon bara står där, vattnar inga blommor, kollar inte på någon/något förutom just mig. bara står där och kollar.
Så reser jag mig upp från bänken. hon står kvar. jag går fram en meter, men hon står fortfarande kvar. jag vinkade åt sidan, måste ha sett helt korkad ut, men hon gjorde fortfarande ingenting.
så vinkade jag framåt typ, och hon stod fortfarande kvar.
och jag VET att hon finns, men det är det att hon inte finns på riktigt.
vilken jävla wierd historia..
Min fråga är iaf om någon kan försöka se i bilden om ni själva ser något..? Eller är jag dum i huvudet? :P
iaf, hon stod där hela tiden, rörde lite sällan på sig, sen kom det en bil, så jag vände mig om då och sa för mig själv (snarare tänkte) att nu när bilen kör förbi och jag vänder mig om igen, då står hon inte kvar där, men det gjorde hon! sen kom min buss, och när jag klev på och satte mig, då gick hon bort. så.. jag vet inte vad jag ska tro, hah.
Försökte själv redigera och zooma in bilden i min mobil, men både mobilen och bilden i sig är pisskvalite, så sorry..hoppas nån annan hittar nåt bättre än jag. :)
Som sagt, bilden är lite för dålig…men det var intressant och läsa och visst syns det något där i fönstret!!
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"

Tack Capo. :)
Får gå dit nångång i veckan och se om hon finns kvar, och då tar jag kameran istället.
menar du fönstret till vänster? där tycker jag mig se nått bakom blommorna,
ringa in området där du tycker dig se , och zomma in det åsså kan du göra, testa sätta nexativ på bilden
Som sagts innan är det svårt med så dålig bildkvalitet. Jag tycker mig se något i både det högra och vänstra fönstret. Du får väl dit och ta bättre bilder. Håller tummarna för dig
Kram Danda
Spännande., jag såg både på första bilden och andra bilden en tjej i fönstret.
Ja, ta med kameran och fota igen i veckan så kanske vi får se en tydligare bild
. Men som sagt så ser det verkligen ut som det står någon eller jag tycker det ser ut som en tjej, lycka till nu 
Medarbetare på Druid & Shaman
#6 och #7
Har varit där några gånger efter "händelsen" då jag fotade, ibland har jag sett den här spökliga tjejen/kvinnan stå där, var där idag med men nu var den en "normal" kvinna - mänsklig, som stod där. Så jag vet inte om det har flyttat in någon annan där eller om dom har någon som hemsöker dom, haha
Blev lite förvirrad :P
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hoppsan
Ja det kan ju vara så att det är en ny familj i huset eller så tog människan platsen och då gick spöket undan?! Förstår att du blev lite förvirrad 
Medarbetare på Druid & Shaman
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det var typiskt
Så brukar jag oxå göra, och jag har lite "spökbilder" själv som kan vara intressant att ladda upp. Konstiga ansikten.
Jag ser oxå något i fönstret, men kan inte säga vem/vad det är än.
C