Upplevelser av andar eller spöken efterlyses
Hej alla!
Jag håller på att skriva en populärvetenskapig bok om hemsökta platser och relaterade upplevelser. Jag undrar därför om det finns någon (eller några) här som vill dela av sig av sina upplevelser - som sen kommer att publiceras i boken (men helt anonymt förstås).
Förutom upplevelser på hemsökta platser/hus efterlyser jag även upplevelser av nattmaran/nattliga överfall samt poltergeistliknande upplevelser.
Om du vill bidra med din berättelse kan du skicka den som ett meddelande till mig, eller maila mig, sara_duppils@hotmail.com
Skriv gärna till mig också om ni har frågor om boken.
Vänligen
Sara
Lycka till med boken, Sara! Hoppas du får in många bidrag!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Tack Magi-cat 
Jag har erfarenhet av demon, poltergeists, jordbundna andar mm, men jag har valt att lämna allt gammalt skit bakom mig. Så tyvärr så kan jag inte delge dig min erfarenhet, men jag önskar dig lycka till med boken.
Tack så mycket!
Önskar dig all lycka i framtiden!
tack 
Hej SARA! Mitt namn är Jezziy & jag läste nyss om att du arb me' en bok. Jag har sen tonåren haft mkt kont me' just det ANDLIGA. Jag har ärvt detta från min mamma, som i sin tur har ärvt det.. Mitt intr ligger starkt om allt som har me'- som det heter;ONATURLIGA/OFÖRKLARLIGA- & jag har massor som jag skulle vilja dela med mig till dig! Jag är dagligen hemsökt i mitt hem- även i mina tidigare hem oxå. Har fått uppleva både neg & pos saker, men nu har det hållit sig till ofarliga händelser- tack 'gode gud' för det. Du är jätte välkommen att kont mig via min mail-adr, om du vill.?! Tack på förhand! mvh jezziy*
jezziy*
Tack Jezziqa! Jag kontaktar dig 
Jag har varit med om endel saker genom åren som jag kan dela med mej av.
~ mayolica ~
Toppen mayolica! Det ser jag fram mot 

#0 OT kanske, men populärvetenskapliga verk är ju grundade på existerande vetenskap. Varför behöver du i så fall samla upplevelser?
Medarbetare på Skepticism, Vetenskap och Andlig Skepticism
Jag samlar dem för att ge exempel på hur olika upplevelser kan komma till uttryck. Det borde du ha kunnat gissa dig till Jonas 

#11 Varför kallar du det då populärvetenskap? Populärvetenskap handlar ju om att presentera befintliga vetenskapliga rön för lekmän, då gör man väl inte några nya undersökningar?
Att göra populärvetenskap av saker som inte är vetenskap från första början brukar kallas pseudovetenskap tror jag…
Medarbetare på Skepticism, Vetenskap och Andlig Skepticism
#12 Jag är inte intresserad av att munhuggas med dig Jonas, det får du göra med någon annan… Är du nyfiken på ämnet får du vänta tills boken kommer ut.
Sara
Jag har en massa att berätta. Orkar inte nu då jag är genomförkyld.
Men kan jag höra av mej till dej nästa vecka om det?
#14 Toppen! Jätte snällt Mia-83