Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettoidentiferbart
Läst 7426 ggr
mayolica
0

Det spökar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kanske kan någon känna av något från bilden?

~ mayolica ~

GhostAdventures
1

jag vet inte men när jag kollar på den känns det som om något är fel

mayolica
0

#1 Fel? Vet inte vad du menar,men kanske var det så att något var fel?det "spökade" mycket omkring oss där,vi märkte oxå att det var mer än ett "spöke" ande"energi" eller vad man ska kalla det,någon energi kändes tung och negativ. Det kändes inte bra att bo där.

~ mayolica ~

Ghosthunter
0

Jag fick också en känsla av att det är nåt som är oroligt där…känns inte som ett place att slå klackarna i taket och fira med skumpaSkrattande

Måste har kännts tung där…som om man blir tömd på energi!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Caroline.H
0

Kan inte precis säga vad jag känner… men nåt är det, även om det inte är en så kraftig känsla :/

//Caroline

[ghostdoggy]
0

d här är helt sjukt,sitter å tittar på en bild å får förbannat tungt att andas,tänker dessutom inte skriva nått mer,känner negativ energi..fattar nada

[nono39]
0

Dt känns fel på ngt sett jag kan känna att det finns spöke där vid sängen

[nono39]
0

Dt känns fel på ngt sett jag kan känna att det finns spöke där vid sängen

KaninPiggelin
0

hela bilden känns skum på något sätt :S

Hmm…

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

RandomBrud
0

Blev väldigt orolig i helak ropen när jag såg denna bilden. Obehagligt.

GhostAdventures
0

Alltså måste bara säga jah e inget medium eller nåt sånt men jah tyckte det bara kändes fel :S

[Tobbe-Rutgersson]
0

tyckte det kändes som något skakade mig , och jag har nyss börjat försöka mig på sånt här.   det är nått med tavlan  över en sjö eller havet  …    tycker mig se nått lite rundat ansikte där.

Naznaz
0

Jessika och patrik de två namn dyker upp när jag ser bilden.

Kram/Naznaz

mayolica
1

Jasså! den här gamla tråden har kommit fram igen. Tack för alla svarFlört

Det har gått några år nu sen vi bodde där, men det händer fortfarande att jag tänker på det någon gång ibland och kan fundera över vad det var som hände där egentligen? Nu bor jag i en såndär tråktgt vanlig lägenhet,har inte märkt ett endaste litet spöke här. Fast jag har förståss bara bott här sen i våras?Tungan ute

#12 Jessika och Patrik? Det är nog inga namn som har med oss att göra Det kan vara någonting  ???? som hörde ihop med lägenheten eller något jättegammalt förknippat med platsen, innan dom bygde husen?  Flera här i tråden känner av att något käns fel och olustigt,så kände jag oxå men kan inte sätta fingret på exakt vad? fast det är kanske inte så konstigt för jag är ju inget riktigt medium,bara lite medial och mycket känslig.

Hade jag bott kvar där så hade jag nog sett till att få dit ett medium som kunde hjälpa till att få klarhet i det där skumma o konstiga. Kan inte låta bli att undra ibland ibland hur dom har det som bor där nu? vet inte vilka det är,men kanske kommer jag fråga om jag stöter på någon?

Jag upplevde att det var flera olika energier,minst tre olika kunde jag uppfatta tydligt,men misstänker att det kan ha varit flera? Någon/några? av energierna som fans där kändes väldigt olustigt?Skrikandes det var så man kunde bli mörkrädd, men jag kände av god energi oxåKyss.

Dels hade vi besök från andevärden. Min dotter som sitter i soffan tex hade ett eget" spöke"med sej och som bodde med henne i sitt rum en tid ,vi är så gott som säkra på att det var hennes pappa. Det kändes oxå som några slags ängla-energier var med mej.  När jag började med Reikin började  stora ljusklot med ljusa energier fara omkring i lägenheten, precis i början och en tid under första Reiki-året.

~ mayolica ~

Jina.
0

Jag kände av en man, en kvinna och en pojke som stirrade rätt in i kameran. Och jag kände också av den där negativa energin.

www.mediumjina.se

Love-
0

När jag såg blid fick jag en kylig kännsla

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism