Oförklarligt, men vad tror ni?
Hej ! Jag är en tjej på 15 år som varit med om både de ena och de andra..
Jag skall börja från början .
För 3 år sedan var jag hemma själv (bor i lägenhet )..
Då hade vi 2 dörrar till vårat badrum .. jag står där och borstar tänderna och hör hur ena toalett dörren låses.. jag vänder på huvudet och ser att den är låst .. sen hör jag hur andra dörren börjar låsa sig.. Jag får bokstavligen panik och låser up dörren och springer ut ur lägenheten.. Mer hände inte då .
Men några månader efter det hade jag precis fått en gitarr av min morfar som hans pappa hade haft .
Jag kommer i håg att de var sen kväll och att jag kollade på TV då jag hör att någon drar på strängarna på gitarren … Blir lite skrämmd men tänker inte på de så mycket ..
sen för cirka ett år sedan höll jag och min mamma på med släktforskning som intensivast ..då vi hittar väldigt mycket om en person som ingen i släkten har vetat om .. efter en heldag jobb med henne skall jag och min mor sova …
Båda två drömmer samma dröm och vaknar mitt i natten av att någon såger '' UUUUUUUhhh'' med en mörkstämma i våra öron..
sedan har även tex galgar flyttat på sig i badrummet …
Men vad tror ni att det är ?
Det verkar bara vara ett snällt spöke som vill göra sig uppmärksam, inget som du bör oroa dig för. Tvärtom så tycker jag att du ska försöka "jobba bort" rädslan och välkomna det.
Men om du inte vill ha det så, så kan det ibland räcka att bara säga till spöket vänligt men bestämt att det inte får lov att störa
Annars kan du försöka skicka spöket till mig….här tar jag emot dom med öppna armar
…..är ju nästan som ett vandrarhem för spöken här hemma…dom kommer och går!!
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Men har du något tips för ja skulle vilja ha lite saker bekräftat av de liksom … Vet du hur man kan göra ??
För just nu är ja inte rädd för de … och när jag skrev föregående meddelande så börja min taklampa blinka …? ;)
josefin - Tja, det är ju väldigt invecklat….vet inte om du är medial och kan kommunicera med andarna? Annars för du bara ett samtal med dom som med vilken människa som helst.
Annars kan du kanske pröva ett enkelt sätt. Ställ en fråga och be dom att knacka eller kanske blinka i nån lampa. T.ex 1 knackning/blinkning för JA och 2 knackningar/blinkningar för NEJ!!
Lycka till!
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Ska göra så nästa gång jag känner av de ..
Kan ofta drömma saker som händer & har tex ''förutspått'' när min kompis syrra skulle få barn och vilket kön .. OCH DE STÄMMDE
Tack så mycket iaf :)