Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettnaturfenomen
Läst 1581 ggr
[mia-38]
1

Varning: Spindlar!

HellviHumle
0

Äckligt? Det tycker jag inte. Snarare intressant!

HH

Farwuq
1

Intressant så länge de befinner sig långt borta, mindre roligt om de är i stugan och kryper omkring i sängen.

Rynkar på näsan

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[mia-38]
0

Gillar man inte spindlar så är det äckligt…Flört

Fjäril
0

Gaah, varför "lurade" mig till att se den bilden ;) Spindlar är inte en av mina favoriter direkt. Stora, håriga, snabba och läbbiga. Stackars dem som drabbats av dessa!

Sajtvärd på Övernaturligt

Magi-cat
0

haha….gosiga är de inte precis…men jag gillar spindlar av mer normal storlek.

De här som "biter sig fast" med "tänder" - nja…..Förvånad

(har spindlar tänder förresten? Näe…..)

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Michael C
3

Om de är jättestora och bits är det ju inte så roligt förstås. Men de där lagoma som man kan ha tassa omkring hemma ibland tycker jag bara är sympatiska. Inte som ett husdjur, men någon man hälsar på om man möts, sådär.

-Hej hej, akta dig för att gå ner i vasken, kompis. Kolla under badkaret istället vetja. Hälsa familjen.

Jag har fullt sjå att gömma undan dem så ingen annan här hemma kastar ut dem! Det är nog något fel på mina instinkter. Glad

Magi-cat
0

#6 precis! Jag försöker skydda dem så inte katterna ska äta upp dem…eller varna dem när snabeldraken är i farten….

Fast de där i Indien, deras bitverktyg skulle jag nog ha respekt för, ilskna som de var också…..

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Fjäril
4

Jag "gillar" inga småkryp men jag är rädd om dem. Ingen får göra en fluga för när, nära mig - men de är läbbiga ändå ;) Jag har räddat spindlar (med en pappersbit) flera gånger från vaskar (fick ett gott skratt #6) men jag är "livrädd" att de ska hoppa på mig. Jag är inte rädd för bett konstigt nog, utan deras läskiga ben ;)

Sajtvärd på Övernaturligt

[stblues35]
0

Åhh är det filmen "Imse vimse spindel" som gått och blivit verklig??