Förvirrad.
Har under en lång tid nu haft många situationer som jag ser en sak i ena seckunden men när jag tittar igen är det borta.
Hemma hos en kamrat så såg jag en gul katt som gick över golvet, dom har ingen katt.
Idag så såg jag en röd bil komma ut från ett vägskäl, men när jag kom närmare var ingen bil där. Den var mörk röd och fanns varken framför mig eller kom emot mig, och vägen var så smal att han skulle ha måsta backa om han skulle tillbaka.
I ett tidigare skede hemma så var min mamma och duscha till mig, medans hon duschade så tyckte jag mittiallt jag hörde en kvinnoröst som sa "hey".
Sedan har en gång sett snabbt en svart gestalt som suttit i min bil när jag själv satt mig in i bilen.
På ons - tors natten så började det mittiallt dra kallt på min ena arm, och inte på resten av kroppen. Och det händer på olika platser. Tex just nu känns det som om någon med iskall hand eller liknande har ett lätt grepp om min högra hand just ovanför armbågen. Och det är den ända delen på min kropp som är kall.
Jag har lagt av en liten tid med mediterande och spå i kort eftersom jag kände mig iakttagen hela tiden. Så nu är jag förvirrad. Detta är inte skrämmande på något vis, bara förvirrande.
< you gotta hold on, no matter what they say.>
<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>
Tänker att vi höjs i medvetande. Kommer närmre de nivåer där faktiskt andar finns, och därför kan känna t.ex. någons hand, osv. ungefär som man känner en hand på riktigt.