Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketterspådomarförutsägelser
Läst 1383 ggr
BusBella
0

Försvunna plånböcker

Nu börjar jag få smått panik här, min plånbok är borta. Det är så att jag har alla mina pengar där i, och jag kan verkligen inte hitta den. Den har varit borta ett tag nu, och jag börjar tappa hoppet om att hitta den. Jag är ganska så säker på var jag lagt den men som sagt, jag kan inte hitta den. Den är svart enkelfärgad, vet inte hur mer jag kan beskriva den. Innehåller pengar, och ett mynt med en bild av mig på som vi gjort i Finland på Heureka. Om det kan vara till någon hjälp. Behöver hitta den snarast.

Och om ni kan se den, så skulle jag gärna vela hitta min förra plånbok också, den innehåller också pengar och försvann för flera år sedan när jag städade, har inte kunnat hitta den alls. Den är ljus kakifärgad från Brasilien, jag fick den från min pappas butik Brasildesign (gått i konkurs nu).

Skulle verkligen vela ha hjälp att hitta dem, innehåller tillsammans över 3 000 kr vilket i stort sett är alla mina pengar.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

[mia-38]
0

Kolla in på ÖN. Där har de en tråd om just sånt här. Du får länken av mej nedan:

http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/4f4fdbcbd3b4fd238e002c5e-borttappat-traden?discussions-1

BusBella
0

#1 Oj, jag trodde dem också hade flyttat hit.

Mind your language.

/Emma

[mia-38]
0

Nej.
Du kanske kan få hjälp av nån här inne.
Men på ÖN finns det en tråd samlat för just sånt. Det är ju i och för sej tyvärr ingen garanti att man får hjälp heller.
Jag hoppas i vilket fall som helst att du får hjälp..antingen här eller på ÖN.

KramSkrattande

BusBella
0

#3 Tack så mycket!

Mind your language.

/Emma