Bild tävling
Tänkte dra igång en liten vårtävling där ni tagit egna bilder på det ofröklarliga eller någon form av andebild,ufon mm.
Vinnaren får pryda första sidan på sajten en tid samt pm-ar mig sin adress och får en trisslott hemsickad.
Tävlingen pågår till sista Mars och sen kommer en röstningstråd där medlemmarna får rösta på den bild dom tycker ska vinna.Röstningen pågår till 5 April kl 12 sen lägger vi upp bilden och skickar lotten till den som vinner.
Det måste vara minst 5 bidrag med i tävlingen för att det ska bli en tävling. Får vi inte in 5 bidrag så läggs tävlingen ner.
Lägg in era bilder i denna tråden.Dom enda reglerna är att ni tagit bilden själv och en bild per person.
Lycka Till allesamman 
Jag ska erkänna att jag är lite tveksam till att lägga ut denna bild men bestämde mig för att göra det eftersom sajten trots allt handlar om det oförklarliga och historien bakom fotot är något som är av betydelse och minnesvärt för mig.
Detta foto ingår i en bildserie där man kan följa "fenomenet" om vi ska kalla det så.
Bilden är tagen innan soluppgång på en enskild plats i Öland vid havet när jag var där på ett andligt arbete som shaman.
Det finns alltså en berättelse bakom denna bild.
Jag har dragit ner ljuset i bilden för att det som var inne i "hjärtat av moln" som bildades på himlen ska synas tydligare.
I övrigt är bilden orginal.Vad det kan vara eller inte vara är ju upp till betraktaren…
men borde räknas som något oförklarligt
…
Bild på något hemma hos min mor som bor i ett gammalt hus, själv tycker jag mig se ett huvud med kropp, men vad ni andra ser e frågan hehe :) Nånting finns det i de där huset iallafall de e jag helt säker på!
Titta gärna in på:
Felix Häljeskogs foton - Dayviews
Felix Häljeskog - 500px
Puttar opp tråden, det fattas ett par bidrag
#12 ser ut som en gammal kvinna, ser ut som hon har håret uppsatt i knut o en vit krage. det är iaf vad jag ser:)
<3 kärlek <3
var menat till- #11- förlåt :S:P
<3 kärlek <3
Hoppas tävlingen drar igång snart :)
#13 Ja visst gör det haah
Titta gärna in på:
Felix Häljeskogs foton - Dayviews
Felix Häljeskog - 500px
hmmmm……5 tävlingsbidrag har tyvärr inte kommit in och tävlingen avslutas därför….
Stort tack ändå för era bidrag, ni som skickat in! Vi återkommer säkert med bildtävling längre fram. Jag tycker personligen att det var väldigt fina bilder!
Orbbilden kan också passa bra i tråden för orbs…..
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Okej, katten, jag lägger in den där! 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Tack!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
#11…jag ser en person inne i det där vita som har vita kläder på sig o mellanbrunt hår.